שי פלדמן
שי פלדמן (צילום: סיוון פרג').
שי פלדמן
שי פלדמן (צילום: סיוון פרג').

שי פלדמן, מנכ״ל AIG בשש השנים האחרונות, יחליף בקרוב את להב כמנכ״ל קבוצת סמל״ת.

 

יו"ר חברת סמלת, מיכאל לוי, הודיע היום (א׳) כי מועצת המנהלים של החברה החליטה על מינויו של שי פלדמן, מנכ"ל AIG ישראל, למנכ"ל קבוצת סמל״ת במקומו של אורי להב, אשר הודיע לפני כארבעה חודשים על פרישתו מתפקיד מנכ״ל הקבוצה, תפקיד בו אחז בעשר השנים האחרונות.

 

להב יסיים את תפקידו בחברה בימים הקרובים ועד כניסתו של פלדמן, ישמש עומר לוי, המכהן כמשנה למנכ"ל סמלת, כמנכ"ל הקבוצה בתקופה הקרובה. קבוצת סמל״ת הינה היבואנית הרשמית בישראל של המותגים סובארו, פיאט, אלפא רומיאו, דודג׳, קרייזלר, ג׳יפ ואיווקו. בנוסף, בבעלות קבוצת סמל״ת נמצאות החברות אוטו איטליה רומניה ( פיאט, אלפא רומיאו, Jeep ומזראטי) ושותפות בחברת אוטו איטליה ישראל, יבואנית פרארי ומזראטי.

 

פלדמן (44), המשמש כמנכ"ל חברת AIG ישראל ב-6 השנים האחרונות, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים. פלדמן שימש קודם לכן במס' תפקידים בכירים ב- AIG העולמית ובישראל: סגן נשיא בכיר AIG אירופה, מנהל אזור ושיתופי פעולה באסיה, מנכ"ל חברת AIGME צרפת וסמנכ"ל השיווק והמכירות של AIG ישראל.

יו"ר קבוצת סמלת, מיכאל לוי ציין: "בחרנו מנכ"ל מעולה, איש מקצוע משכמו ומעלה, אשר אין לי ספק כי יוביל את הקבוצה להישגים חדשים ולהמשך התבססותה של קבוצת סמלת כחברה מובילה בענף הרכב בישראל. שי מביא עימו ניסיון רב ואנו מאחלים לו הצלחה רבה".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.