סקודה קודיאק
סקודה קודיאק.
סקודה קודיאק
סקודה קודיאק.

דגמי 2019 של סקודה זוכים לאבזור משודרג ללא תוספת מחיר. מולטימדיה ״8 באוקטביה Ambition, רמת גימור Premium חדשה לקארוק, תאורת LED מלאה לקודיאק Ambition ועוד. 

 

קבוצת צ'מפיון מוטורס, יבואנית מותג סקודה בישראל, החלה בשיווק גרסאות משודרגות לדגמים הפופולאריים של המותג – אוקטביה, סופרב, קארוק וקודיאק. רמות הגימור בדגמים עודכנו וכוללות כעת יותר אבזור סטנדרטי ברמות הגימור השונות, כל זאת ללא שינוי במחירי הדגמים.

 

סקודה אוקטביה: רמת הגימור הבסיסית, Ambition, מחליפה כעת את רמת האבזור Style הבכירה יותר וכוללת כעת גם כוונון גובה ותמיכה לגב התחתון במושבים הקדמיים, חלונות אחוריים כהים, מערכת מולטימדיה מתקדמת מדגם Bolero עם מסך בגודל 8" ומערכת SmartLink הכוללת ממשק אנדרואיד אוטו, אפל קאר-פליי ו-MirrorLink, ובנוסף גם חיישני חנייה אחוריים מקוריים. בגרסאות בעלות מנוע 1.0 TSI ברמת הגימור Ambition יתווספו חישוקי סגסוגת ״16 במקום חישוקי פלדה שהוצעו עד היום. רמת הגימור Exclusive מקבלת בנוסף לאבזור הרב שהציעה עד כה גם פנסים קדמיים מסוג Full-LED וחיישני חנייה קדמיים מקוריים בנוסף על האחוריים. 2019 סקודה אוקטביה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

סקודה אוקטביה
סקודה אוקטביה.

סקודה קודיאק: רמת הגימור הבסיסית, Ambition, של הקרוסאובר 7 מושבים של סקודה כוללת כעת תוספת של פנסים קדמיים מסוג Full-LED ומצלמה אחורית מקורית. לרמת הגימור Style מתווספים כעת גם גג שמש מקורי עם פתיחה חשמלית ומושב נוסע עם כוונון חשמלי בנוסף למושב הנהג. רמת הגימור הבכירה, Exclusive, השתדרגה מושב נוסע עם כוונון חשמלי בנוסף למושב הנהג. 2019 סקודה קודיאק - מפרט טכני מלא להורדה.

 

סקודה קארוק
סקודה קארוק.

סקודה קארוק: רמת הגימור הבכירה, Exclusive, מוחלפת ברמת הגימור Premium אשר תציע מגוון מערכות בטיחות, כמו מערכת סיוע לנהיגה סמי-אוטונומית בפקקי תנועה (Traffic jam assist) וניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, וכן לוח מחוונים דיגיטלי, חלון גג פנורמי עם פתיחה חשמלית, מושב נהג עם כיוון חשמלי וזיכרונות, ריפודי בד בשילוב עור, חישוקי סגסוגת ״18 ודלת תא מטען חשמלית. 2019 סקודה קארוק - מפרט טכני מלא להורדה.

2019 

סקודה סופרב: מכונית המנהלים של סקודה תציע כעת כבר ברמת הגימור הבסיסית, Ambition, מצלמה אחורית מקורית, מושב נהג עם כוונון חשמלי הכולל זיכרונות ותמיכה לגב התחתון ותא ייעודי לסמארטפון עם טעינה אלחוטית. 2019 סקודה סופרב - מפרט טכני מלא להורדה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.