סקודה פאביה החדשה שתוצג בחודש אוקטובר הקרוב בתערוכת פריז, נתפסת לראשונה בעדשת המצלמה.

2015 סקודה פאביה החדשה

אמנם עדיין תחת הסוואה כבדה, אך אלו התמונות הראשונות של סקודה פאביה החדשה אשר נתפסה בעדשת המצלמה בזמן מבחני ביצועים לדגם על מסלול הנורברגרינג הגרמני. התמונות המתפרסמות מאפשרות לנו לקבל הצצה ראשונה אל העיצוב החיצוני של הדור השלישי של הסופרמיני של סקודה אשר יחליף בסוף השנה את הדגם הנוכחי המיוצר מאז שנת 2007.

 

לא קשה להבחין שהפאביה החדשה נושאת את החזית העדכנית של סקודה כפי שהוצגה לראשונה עם הראפיד. במבט מהצד, ניתן להבחין שהפאביה החדשה ארוכה יותר מהדגם הנוכחי ולטובת עיצוב "צעיר" יותר במקצת ופחות קופסתי כמו הדגם הנוכחי, קורת C האחורית בעלת מוטה לפנים בזווית חדשה יותר. מאחור ניתן להבחין בפנסי הפרסה המאפיינים את כל דגמי סקודה, מבוססי תאורת LED.

 

כמו בכל הדגמים של קבוצת פולקסווגן, גם הפאביה החדשה מציגה בסך הכל אבולוציה עיצובית ולא שנוי מוחלט לעיצוב הנוכחי של הדגם, אך יחד עם זאת היא בהחלט נראית "צעירה" יותר בעיצובה כך שהדגם החדש ימשיך לקסום גם לקהל המסורתי של סקודה אך גם לקהל צעיר יותר.

 

הפאביה החדשה תהיה הסופרמיני הראשונה בקבוצת פולקסווגן לעשות שימוש בפלטפורמת MQB המודולרית, בגרסה מקוצרת – MQB-A. הפאביה הנוכחית היא מהיותר מרווחת בסגמנט הסופרמיני וזו החדשה צפויה להיות מרווחת עוד יותר גם לנוסעים וגם למטען.

 

בתחום המנועים, הפאביה החדשה צפויה לשאת את מנועי הטורבו העדכניים של קבוצת פולקסווגן והיצע המנועים צפוי להיות זהה להיצע המנועים של פולו החדשה: החל ממנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים 60 כ"ס ועד ל- 1.2TSI עם 90 כ"ס או 110 כ"ס. כמובן שגם מנוע טורבו דיזל לא ייעדר מהיצע המנועים (1.6TDI).

 

את הפאביה החדשה, סקודה תציג כאמור בתערוכת פריז הקרובה בחודש אוקטובר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.