קרייזלר מציגה את הדלתא, המיתוג מחדש של לנצ'יה דלתא כקרייזלר עבור השוק הבריטי.

קרייזלר דלתא - עבור השוק הבריטי בלבד

לנצ'יה, יותר נכון הצרכן הבריטי או שניהם בעצם, כל כך נכוו האחד מהשני בעבר בסיפור הקורוזיה המפורסם, כך שלצי'ה כבר לא משווקת שנים רבות בשוק הבריטי, למרות שזהו שוק הרכב חובב המכוניות הספורטיביות הגדול באירופה.

 

לנצ'יה גם לא תחזור בשנים הקרובות לבריטניה, בעצם היא כן תחזור, אך תחת המותג קרייזלר. כבר עם רכישת קריילזר ע”י קונצרן פיאט, הודיע פיאט כי כל דגמי לנצ'יה ישווקו בבריטניה תחת המותג קרייזלר. לא שקרייזלר זה שם נחשק במיוחד בבריטניה, אך הוא ללא ספק הרבה פחות "סדין אדום" עבור הצרכן הבריטי.

 

כעת, מגיעה הסנונית הראשונה בדמותה של לנצ'יה דלתא החדשה, המשווקת בעולם כבר מ-2008 ובפעם הראשונה תהיה משווקת גם בבריטניה. לנצ'יה דלתא, סליחה קרייזלר דלתא, תשווק עם שני מנועי בנזין בלבד, 1.4 T-JET עם 120 כ"ס המשרת גם את פיאט בראבו והמנוע השני 1.4 MultiAir עם 140 כ"ס. בתחום מנועי הדיזל שני מנועים לבחירה, 1.6 M-JET עם 120 כ"ס או 2.0 M-JET עם 165 כ"ס.

 

מה ההבדלים בין הגרסאות של לנצ'יה וקרייזלר לדלתא? למעט הסמלים מבחוץ ומבפנים, אין כל הבדל ומדובר כמובן באותה המכונית בדיוק. בקרוב, יחל השיווק בבריטניה של לנצ'יה אפסילון החדשה, גם כן תחת המותג קרייזלר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.