פיאט 500C של בוטיק העלית האיטלקי Aznom

בוטיק עיצוב יוקרתי איטלקי, Aznom, שמחוץ לעיצוב תיקים ומתקנים לשמפניה מציע עיצובים יוקרתיים למכוניות רטרו בעיקר פיאט 500 ומיני. כל פרט ברכב הנראה לעין עובר עיצוב מחדש בין אם זה החלפת פנלים בעץ מגולף, ריפוד לוח המחוונים בבד מעוצב וקטיפתי, צביעת הרכב בשני גוונים ועוד כיד הדמיון.

 

פיאט 500C פיאט 500C  - בוטיק על גלגלים

 

הבוטיק הוציא תחת ידו עיצוב חדש לפיאט 500 קבריולט, Aznom 500 Sassicaia . נשאל את הקושיות, מה נשתנה הפיאט הזו מכל ה-500 האחרות? שבכל ה-500 האחרות אין שיק איטלקי כמו שלה. הבוטיק השיק את הגרסה הזו כהוקרה ליינות מחבל טוסקנה. מה מקבלים הרוכשים המאושרים? כנראה הרוכשות המאושרות אם נדייק,מבחוץ תקבלנה הרוכשות צביעה חיצונית בשני גווני בז, ואמרנו יין אז על מנת לקבל מראה המזכיר חבית עץ אלון ליישון יין המראות ופס הכרום על תא המטען מקבלים חיפוי עץ אמתי! והפגושים מצופים בחומר דמוי פליז מעובד המדמים את טבעות המתכת החובקות את חביות העץ.

 

במפנים מדובר ביצירת אומנות לשמה, המושבים, בשני גוונים, עטופים בעור חום ומרופדים בבד ז'קרד מובחר והכול מתחבר בתפירה של בוטיק עלית. הפס לרוחב הקונסולה שב-500 הרגילה דמוי מתכת, הוחלף בעץ המשתלב בשלמות עם פתחי האוורור וטבעת הכרום המקיפה אותם. כל דיפוני הדלתות זוכים גם כן לאותו טיפול כמו המושבים ומצופים באותו עור חום כהה ומסעד היד מצופה באותו בד ז'רקד.

 

עם הרכב תקבלו גם סט תיקים התואם את ריפודי הרכב. משהו שנהוג לקבל ברכישת בנטלי או רולס רויס. התוצאה הסופית היא ללא ספק ממתק מוטורי נשי.

עלות השדרוג היא החל מ-40,000 ש"ח לזאת כמובן חייבים להוסיף את מחיר הרכב.

 

פיאט 500Sassicaia

 

 

 

 

מיני קלאבמן משודרגת (Mini Chateux )

 

 

500 Aznom

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.