מכונית הרוקט פוקט של אודי, ה-S1, נחשפת לראשונה בתמונה רשמית אשר דלפה לרשת, חודש לפני הבכורה העולמית בתערוכת ז'נבה הקרובה.

2014 אודי S1

עד להגעתה של ה-S1, שלאודי לקח זמן רב מידי להציגה מאז שהחל שיווקה של ה-A1 עוד בשנת 2010, הגרסה החזקה ביותר של ה-A1 הייתה גסת ה-1.4TSI עם 180 כ"ס. אודי S1 צפויה להציע כבר 220 כ"ס וכפי שהשם מחייב, הנעת קוואטרו כפולה לכל הגלגלים.

 

ה-S1 שתתחרה ברכבים כגון פיג'ו 208GTI או רנו קליאו RS, צפויה לעשות שימוש במנוע ה-2.0 ליטר טורבו של הגולף GTI עם כיול של חטיבת אודי. עם מנוע זה והנעה כפולה, ה-S1 צפויה לרשום נתון תאוצה של כ-6 שניות 0-100 קמ"ש. תיבת הילוכים? תיבה ידנית תוצע עם הדגם, סיכוי סביר שכאופציה תוצע גם תיבת S-tronic רובוטית כפולת מצמדים.

 

העיצוב החיצוני אגרסיבי וספורטיבי יותר וכמצופה מה-A1 ספורטבק עליה מבוסס הדגם וניתן לזהות בתמונה גם ספוילר המבצבץ מאחור מעל דלת תא המטען. בחזית אודי התקינה פנסים ראשיים בטכנולוגיית LED שלאט לאט חודרת מתחום היוקרה אל רכבים עממיים יותר.

 

נשאר רק לקוות שאודי הפכה את הדגם לא רק למהיר במיוחד, כי את זה בטוח שנקבל כמו בכל דגמי הביצועים של אודי, אלא גם ל"חי ושמח" לניהוג.

 

עדכון: בשעה האחרונה נחשפו תמונות נוספות של ה-S1 החדשה, מה שאומר שבזמן הקרוב, עניין של שעות או ימים אחדים, אודי תחשוף רשמית את הדגם.

 

audi_s1_sportback_1
audi_s1_sportback_1
audi_s1_sportback_2
audi_s1_sportback_2
audi_s1_sportback_3
audi_s1_sportback_3
audi_s1_sportback_4
audi_s1_sportback_4
audi_s1_sportback_5
audi_s1_sportback_5

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.