אודי חושפת תמונה ראשונה של ה-TT החדשה לשנת 2014 שתוצג בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה.

2014 אודי TT החדשה

לפני כשבועיים, אודי חשפה איורים רשמיים של אודי TT החדשה והיום, היא חושפת תמונה ראשונה של הדגם אשר יוצג בבכורה עלומית בתערוכת ז'נבה ביום שלישי הקרוב.

 

בהתאם לאיורים שנחשפו זה מכבר וכצפוי מאודי, עיצובה של אודי TT החדשה לא שונה מהותית מדור השני והנוכחי של הדגם שגם הוא נשאר נאמן לעיצוב המקורי של הדור הראשון שהוצג בשנת 1998. כן, כרגיל אצל אודי עיקר השינוי נמצא בפרטים הקטנים, בין אם בעיצוב חדש ליחידות התאורה גריל קדמי מעודכן וכו'.

 

אל תא הנוסעים של אודי TT החדשה נחשפנו כבר לפני מספר חודשים כאשר אודי הציגה את הטכנולוגיה שתשמש את הדגם. תא הנוסעים החדש ממשיך את המגמה הרווחת של יותר אבזור אך פחות כפתורים, כך למשל את המסך המרכזי מחליף מסך בגודל "12.3 בלוח המחוונים המשמש גם כלוח המחוונים וגם כמסך של מערכת ה-MMI שחודשה גם היא והיא כוללת משמעותית פחות כפתורים מבעבר.

 

אודי TT החדשה מבוססת על פלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן והיא תצויד במנועי TFSI החדשים, בנפחים של 1.8 ליטר ו-2.0 ליטר, יחד עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים S-tronic כפולת מצמדים. בהמשך, אודי תציג גם את גרסאות הביצועים של הדגם: TTS ו-TT RS.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.