תמונות ראשונות של יונדאי i35 אלנטרה החדשה דלפו לרשת, היישר מפס הייצור של יונדאי בקוריאה.

2016 יונדאי i35 אלנטרה החדשה
2016 יונדאי i35 אלנטרה החדשה - תמונות ראשונות ישירות מפס הייצור.

אלו הן התמונות הראשונות של יונדאי i35 אלנטרה החדשה, היישר מפס הייצור של הדגם בדרום קוריאה  - שם היא משווקת כיונדאי אוונטה - באדיבותו של אחד העובדים הפחות נאמנים ליצרן.  

 

התמונות אמנם שייכות לגרסה לשוק המקומי, שם הדגם ישווק בחודש הבא, אך אנחנו לא צופים כל שינוי וויזואלי לעומת הדגם שישווק כאן אצלנו בשנה הבאה, כיונדאי i35 החדשה או כיונדאי אלנטרה החדשה במידה ויחזרו בכלמוביל היבואנית לשם המקורי של הדגם.

 

עד היום יונדאי לא חשפה כל פרט טכני על הדגם, אך ניתן לצפות שהאלנטרה החדשה מבוססת על פלטפורמה משודרגת של הדגם הנוכחי וכן תציעה מידות דומות לאלו של הדגם הנוכחי. ניכר כי יונדאי הקשיבה לרוכשים והגדילה את מפתח החלונות מאחור לטובת תחושה אוורירית יותר, סביר להניח שגם מרווח הראש מאחור שופר בדגם החדש, נקודת חולשה לנוסעים גבוהים בדגם הנוכחי.

 

תא הנוסעים מעוצב בהתאם לדגמים האחרונים של יונדאי, מאופק יותר ואיכותי יותר יחד עם קונסולה מרכזית המופנית כלי הנהג לעומת הקונסולה הסימטרית אשר שימשה עד היום את רוב דגמי המותג.

 

השוק האמריקאי, השוק העיקרי של הדגם, צפוי לקבל את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס החדש של יונדאי יחד עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. אנחנו נאלץ להמתין ולראות עם אילו מנועים הדגם ישווק בקוריאה בכדי שנוכל לנחש עם איזה מנוע הדגם ישווק כאן אצלנו.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.