תמונות ראשונות של פורד מוסטנג החדשה דלפו לרשת, מציגות את הדור השישי של הדגם שישווק הפעם בכל העולם.

2014 פורד מוסטנג החדשה

פורד תחשוף רשמית את המוסטנג 2014 החדשה רק ביום חמישי הקרוב (05.12), אך תמונות של הדגם החדש דלפו לרשת טרם החשיפה הרשמית מתוך גיליון של מגזין הרכב האמריקאי Autoweek. אמנם השוק האמריקאי הוא עדיין שוק היעד העיקרי של הדגם, אך כמו כל דגמי פורד החדשים, גם המוסטנג החדשה היא מכונית גלובאלית אשר תשווק באותה התצורה בכל העולם.

 

עיצוב הדור השישי של המוסטנג נשען על עיצוב הדור היוצא של הדגם יחד עם השפעה רבה של שפת העיצוב החדשה 'קינטיק 2.0' של פורד אשר הוצגה עם הקונספט אבוס לפני כשנתיים. המוסטנג החדשה, שתהיה קלה בכ-90 ק"ג מהדגם היוצא, תוצע בתחילה עם שלושה מנועים:מנוע 4 צילינדרים טורבו (EcoBoost) בנפח של 2.3 ליטר בהספק של 273 כ"ס, מנוע 3.7 ליטר V6 בהספק של 305 כ"ס ו-V8 בנפח 5.0 ליטר ובהספק של 420 כ"ס. חבילת GT ספורטיבית תוצע עם דגם הטורבו וה-V8 ובעתיד יוצעו כמובן גרסאות נוספות ושריריות במיוחד, כגון גרסאות ה-Boss וה-שלבי.

 

המוסטנג, שהולידה את סגמנט מכוניות ה"פוני"/שרירים בארה"ב, תחגוג עם הדור השישי 50 שנה לדגם שידע ימי זוהר אך בעיקר ימי שפל, לפחות עד הופעתו של הדור האחרון (חמישי) של הדגם שהוצג בשנת 2005 ושהחזיר עטרה ליושנה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.