שברולט קרוז החדשה נחשפת בתמונות ראשונות שצולמו בסין, רגע לפני החשיפה הרשמית של הדגם.

2015 שברולט קרוז החדשה

שברולט צפויה להציג בחודש הבא את הקרוז 2015 החדשה בתערוכת הרכב של שנגחאי -סין (20 בפאריל). השוק הסיני יהיה השוק הראשון לקבל את הקרוז החדשה, אלינו הדגם צפוי להגיע בסוף השנה/תחילת 2015. עד אז, תמונות שצלומו בסין חושפת לראשונה את הקרוז החדשה.

 

שברולט הייתה אמורה להציג את הקרוז החדשה עוד בשנה שעברה, אך היא דחתה זאת מסיבות של רצון להרוויח עוד מהדגם שהוצג לראשונה ב-2008 ונמכר היטב בעולם (פחות בישראל). סיבה חשובה עוד יותר זה הרצון של שברולט לצייד את הדגם במנועים GM החדשים שישרתו את דגמי אופל ושברולט, דוגמה ראשונה לכך בישראל הוא מנוע ה-1.6 טורבו 270 כ"ס החדש של האינסיגניה 2014 החדשה/מחודשת.

 

למרות שהתמונות מציגות את הגרסה לשוק הסיני, הדגם עבור השוק האמריקאי/קוריאני וזה שיגיע אלינו, לא יהיה שונה מהותית בעיצובו מזה המוצג בתמונות. בניגוד לדגם הנוכחי שהגיע אלינו עם תקינה אירופאית (למעט הקרוז טורבו שיובאה בעבר מארה"ב, כיום מקוריאה) הדגם העתידי יגיע אלינו בתקינה אמריקאית, זאת בשל העובדה שג'נרל מוטורס תפסיק את שיווקם של דגמי שברולט באירופה במהלך 2015.

 

משפחת המנועים החדשה של שברולט כוללת מנועים אטמוספריים או בעלי מגדש טורבו בנפחים של 1.0 ליטר ועד 1.5 ליטר. למנועים אלו הספקים בין 75 כ"ס ל-168 כ"ס ומומנט מרבי בין 9.7 קג"מ ל-25.5 קג"מ. הקרוז החדשה צפויה לקבל שני מנועים חדשים לפחות, 1.4 טורבו ו-1.5 ליטר אטמוספרי. לפי שברולט, הגרסה הסינית של הקרוז תצויד במנוע 1.4 טורבו בהספק של 148 כ"ס ו-24 קג"מ וכן במנוע 1.5 ליטר אטמוספרי בהספק של 113 כ"ס ו-14.9 קג"מ. בסין לפחות, הדגם יצויד בתיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשה וראשונה לשברולת, אנחנו עדיין לא יודעים לומר האם זו התיבה שתשווק עם הדגם כאן בישראל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.