תמונות של יונדאי i20 החדשה בגרסתה לשוק ההודי צצות ברשת, הגרסה האירופאית שתהיה שונה במעט, תיחשף בתערוכת פריז באוקטובר.

2015 יונדאי i20 החדשה

אלו הן התמונות הראשונות ללא כל הסוואה של יונדאי i20 החדשה לשנת 2015. התמונות שצולמו בהודו אמנם מציגות את הגרסה לשוק זה, אך כמו במקרה של ה-i10 החדשה שגם לה גרסה לשוק ההודי שלא שונה מהותית בעיצובה מהגרסה האירופאית של הדגם המשווקת אצלנו, גם הגרסה האירופאית של ה-i20 החדשה אשר תוצג בתערוכת פריז הקרובה באוקטובר (בהודו כבר בשבוע הבא) לא תהיה שונה מהותית בעיצובה מהגרסה לשוק ההודי.

 

אי אפשר שלא להתרשם מהחזית האנכית עם הגריל הענק של ה-i20 החדשה, בגרסה האירופאית החזית צפויה להיות פחות "דרמטית" ויותר מעודנת בעיצובה. קורת C המושחרת המשתלבת עם החלון האחורי ומעניקה תחושה של "גג צף", תימצא גם בגרסה האירופאית.

 

כמו במקרה של ה-i10 החדשה, גם כאן אנחנו מגלים קפיצת מדרגה משמעותית בעיצוב ותכנון תא הנוסעים לעומת הדגם הנוכחי, עיצוב שנועד לספק תחושה של רכב "בוגר" מסגמנט גבוה יותר. ה-i20 החדשה צפויה להיות גדולה ומרווחת יותר לנוסעים ומטען מהדגם הנוכחי.

 

בגרסה לשוק ההודי, יונדאי מציידת את ה-i20 החדשה בשלושה מנועים: 1.2 ליטר, 1.4 ליטר ו-1.4 ליטר טורבו דיזל. בגרסה לשוק האירופאי אנחנו מצפים מיונדאי להציג לפחות מנוע טורבו אחד, כניראה 1.0 ליטר עם 105 כ"ס וכן תיבה רובוטית כפולת מצמדים.

 

יונדאי i20 החדשה שתגיע לכאן במהלך המחצית הראשונה של 2015, צפויה לתחרות קשה מצידן של שלוש מתמודדות חדשות נוספות בסגמנט: אופל קורסה החדשה ומאזדה 2 החדשה שנחשפו לאחרונה וסקודה פאביה החדשה שתוצג במקביל ל-i20 בתערוכת פריז.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.