ב.מ.וו חשפה באופן רשמי את גרסת הטורינג (סטיישן) לסדרה 5. תצורה שעדיין מאוד פופולרית באירופה על אף במדובר ברכב סאלון ולא במשפחתית רק שעכשיו יש התלבטות בין הטורינג לסדרה 5 GT.

ב.מ.וו סדרה 5 טורינג החדשה, גדולה יותר, חכמה יותר ולוקחת השראה מאחותה היקרה יותר סדרה 5 GT. מלפנים היא זהה לחלוטין לסדרה 5 סדאן, מאחור כמובן זה כל הסיפור. שורת המושבים מאחור מחולקת ביחס של 40/20/40 כך שניתן לקפל כל משענת בנפרד למקסימום נוחות בהובלה. בנוסף משענות המושבים ניתנים להטייה ב-11 זוויות מוגדרות מראש. תא המטען ללא קיפול המושבים הוא בנפח של 560 ליטרים ועם קיפוול מלא של המושבים מתקבל נפח הטענה של 1670 ליטרים.

 

 

גרסת הטורינג תוצע עם מבחר של 4 מנועים, שני דיזל ושני בנזין ללא גרסת 4.4 ליטר V8.כל הדגמים יוצעו עם תיבת 6 הילוכים ידנית! או אפציה לתיבת 8 ההילוכים אוטו'. רשימת אופציות ארוכה וכוללת מערכות כגון סיוע לחניה אוטומטית, היגוי עזר לגלגלים האחוריים, תצוגת עיליתף מערכת ראיית לילה ועוד. גם דגמים אלו נכללים במהפכת ה- EfficientDynamics  לחסכון בדלק עם מערכת עצר/סע בכל הדגמים.

 

דגם הספק (כ"ס) מומנט (קג"מ) 0-100 קמ"ש תצרוכת דלק CO2 גרם לקילומטר מהירות מירבית
520d 184 38.7 8.3 שנ' 19.2 ק"מ לליטר 139 220 קמ"ש
530d 245 64.3 6.4 שנ' 15.9 ק"מ לליטר 165 240 קמ"ש
523i 204 27.5 8.4 שנ' 12.8 ק"מ לליטר 182 225 קמ"ש
535i 306 40.8 6.1 שנ' 11.7 ק"מ לליטר 197 250 קמ"ש

 

 

תגיות: ב.מ.וו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.