סאנגיונג משיקה את הרודיוס החדש בשוק הבית הקוריאני, עם עיצוב בסגנון רכב פנאי ועד 4 שורות מושבים!.

סאנגיונג רודיוס החדש

לפני מספר ימים זכינו להצצה ראשונה בסאנגיונג רודיוס החדש והיום (יום ה'), סאנגיונג משיקה בקוריאה את הדור השני של המיניוואן הקוריאני/הודי הענק שיקרא בשוק הבית הקוריאני “קורנדו טוריסמו”.

 

אין ספור פונטים נשפכו על עיצובו המוזר/מכוער של הדגם היוצא וזה החדש לא ברבור אמנם, אך קל לעיכול בכל הקשור לעיצוב חיצוני. הרודיוס החדש שומר על הקונספט העיצובי של הדגם היוצא, אך סאנגיונג, כניראה בהשראת בעל הבית החדש (מהינדרה ההודית המתמחה ברכבי שטח), סיפקה לדגם מראה דמוי רכב פנאי עם קווים וזוויות ישרות והעיצוב הרמוני ולא חסר פרופורציוה כבעבר.

 

 

הרודיוס החדש אולי לא מלך היופי, אך בכל הקשור למרווח לנוסעים, הוא בהחלט אחד השליטים כאשר הדגם יוצע עם החל ממקום לשבעה נוסעים ועד לאחד עשר נוסעים בארבע שורות מושבים. תא הנוסעים של הרודיוס לא השתנה במיוחד לעומת הדגם היוצא והדשבורד מציע את אותו מערך כבעבר כולל לוח המחוונים המרכזי. עיקר השינויים בתא הנוסעים נוגעים בעדכון מודרניזציה (לוח מחוונים חדש וכו'), , שיפור בידוד הרעשים, שיפור של איכות החומרים ושדרוג רמת האבזור עם מערכת שמע עם דיבורית BT וכניסת USB (שתוצע גם בישראל) ועוד.

 

הרודיוס ישווק עם שתי יחידות הנעה 2.0 ליטר טורבו דיזל ו-3.2 ליטר V6 בנזין. בישראל ישווק דגם הדיזל בלבד e-XDi200 LET עם הספק של 155 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ בין 1,500-2,800 סל"ד. המנוע ישודך לתיבת 5 הילוכים אוטו' (של מרצדס). העיצוב דמוי רכב פנאי, לא ריק מתוכן שכן הקורנדו החדש יוצע בשוק הבית גם עם אופציה להנעה כפולה.

רודיוס החדש - לא מלך היופי אך מלך המרווח לנוסעים

 

הרודיוס, שצפוי לנחות בישראל כבר ברבעון הבא של השנה, יוצע עם 7 או 9 מקומות ישיבה. מטלקאר , יבואנית סאנגיונג וקיה בישראל, נמסר ששיווקו של הדגם בישראל הוא "בכפוף להבנות מסחריות מול היצרן" ובעברית צחה, “מחיר מחיר מחיר”.

 

2014-ssangyong-rodius-22
2014-ssangyong-rodius-22
2014-ssangyong-rodius-32
2014-ssangyong-rodius-32
2014-ssangyong-rodius-42
2014-ssangyong-rodius-42
2014-ssangyong-rodius-52
2014-ssangyong-rodius-52

 

תגיות: סאנגיונג
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.