הונדה מבצעת עדכון קל לדגם 2014 של הסיוויק האצ'בק, עדכון הכולל בעיקרו כיול מחדש למערכת ההיגוי והמתלים.

הונדה סיוויק האצ'בק מתעדכנת קלות בדגם 2014

הונדה מבצעת עדכון קל לדגם 2014 של הדור התשיעי של הסיוויק האצ'בק 5D. את השינויים הקלים בדגם הונדה ביצעה בהתאם למשוב שקיבלה מלקוחות של הדגם וסך השינויים נועדו להתאים את הדגם במידה טובה יותר לטעם האירופאי.

 

עיקר השינויים בדגם נמצאים מתחת לפח. הונדה ביצעה כיול מחדש למערכת ההיגוי החשמלית של הסיוויק האצ'ק בעיקר בכדי לספק תחושת יציבות כיוונית גבוהה יותר במהירויות גבוהות. גם מערך המתלים מלפנים ומאחור זכה לכיול מחדש לטובת התנהגות כביש טובה יותר ונוחות נסיעה גבוהה יותר.

 

חיצונית, השינויים מינוריים לגמרי וכוללים עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים, החצי התחתון של השמשה האחורית הוכהה וגימור 'בשחור פסנתר' מעטר כעת את דלת תא המטען, את הגריל הקדמי (במקום באפור מבריק) ואת תחתית הפגושים.

 

בתא הנוסעים השינויים מינוריים גם כן וכוללים תפירה בצבע לבן בגלגל ההגה, תוספת של כרית ברכיים על הקונסולה המרכזית (כמו ב-CR-V), תוספת של גימור אלומיניום מסביב למחזיקי הכוסות.

 

בתחום הבטיחות וכאופציה בלבד, הרוכשים יוכלו לקבל חבילת בטיחות ( Advanced Driving Assist Systems) הכוללת התראה על עצמים באזורים מתים, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת זיהוי תמרורים ומערכת בלימה אוטו'.

 

שיווקה של הסיוויק האצ'בק 2014 המעודכנת יחל בחודשים הראשונים של 2014, העדכון יוצע גם בדגם המשווק כאן בארץ.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.