ניסאן מחדשת את גרסת הניסמו של ה-370Z עם עיצוב  מעודכן ומושבים חדשים. המנוע לא השתנה – 3.7 ליטר עם 350 כ"ס.

2014 ניסאן 370Z ניסמו

ניסאן ניצלה את מפגש חובבי מכוניות הספורט של ניסאן בקליפורניה (ZdayZ) שנערך בסוף השבוע האחרון, בכדי לחשוף את ה-370Z החדשה/מחודשת בגרסת הניסמו של הדגם.

 

מתיחת הפנים לדגם כולל עיצוב חיצוני מעודכן, כיול שונה למתלים, עדכון לאבזור, מושבי ריקארו חדשים ולראשונה עבור גרסת הניסמו, אופציה לתיבת 7 הילוכים אוטו' בנוסף לתיבה הידנית.

 

חיצונית, ניסאן התקינה פגוש קדמי חדש הכולל מעתה תאורת LED ליום. מאחור, הפגוש עוצב מחדש וכך גם הספוילר שניראה כעת צנוע יותר במידותיו. משלימים את העיצוב המעודכן והאגרסיבי/ספורטיבי במיוחד  למראה, אלו חישוקי "19 בעיצוב חדש.

 

תא הנוסעים שודרג בעיקר באמצעות מושבי ספורט חדשים של ריקארו בריפוד עור משולב באלקנטרה. לפי ניסאן, מושבים אלו מעניקים תמיכת צד משופרת יחד עם נוחות טובה יותר. כאופציה, ניסאן הוסיפה מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מרכזי "7.

 

מתחת למכסה המנוע אין כל שינוי ונמצא שם את אותו מנוע 3.7 ליטר מוכר המספק באמצעות מערכת פליטה משודרגת בגרסת הניסמו 350 כ"ס לעומת 332 כ"ס בדגם הרגיל. עיקר השינוי ביחידת ההנעה בגרסת הניסמו היא אופציה לתיבת 7 הילוכים אוטו' הכוללת מערכת DRM להתאמת סיבובי מנוע בעת הורדת הילוך (גז ביניים) ומנופי תפעול מגלגל ההגה.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.