פיג'ו ופיאט מציגות כל אחת את מתיחת הפנים למסחרית הקלה שלהן המיוצרת במשותף.

פיג'ו בוקסר 2014

פיג'ו ופיאט חושפת במקביל את מתיחת הפנים לדגמי 2014 של המסחרית הקלה המשותפת שלהן - פיג'ו בוקסר ופיאט דוקאטו. הדור השלישי של שני הדגמים שהוצג לראשונה ב-2006, זוכה לעדכון חיצוני, שדרוג האבזור הבסיסי ובמנועים יעילים וחסכוניים יותר. יש לציין שגם לסיטרואן ישנה גרסה של הדגם, אך זו לא משווקת אצלנו.

 

שני הדגמים זוכים לחזית חדשה ומעוצבת אך שונה במעט כמובן, זו של הבוקסר מקבלת פנים חדשות בהשראתה של ה-308 החדשה. שני הדגמים מקבלים פנסים ראשיים חדשים הכוללים תאורת LED ליום וכן פגוש קדמי בעיצוב חדש.

 

שני תאי הנוסעים הזהים הנבדלים רק בגלגל הגה שונה, שודרגו קלות בתחומי האבזור, הגימור ושילובי הצבעים. רמת האבזור בדגמי הבסיס כוללת דיבורית BT נשלטת מגלגל ההגה, מערכת סיוע לזינוק בעלייה ועוד. רמת הגבוהה יותר כוללת בנוסף מצלמת רוורס, בקרת שיוט, מסך מגע מרכזי ועוד. כאופציה ניתן להוסיף בדגמי פיג'ו מערכת בקרת סטייה מנתיב הנסיעה.

 

התחום בו הדגמים נבדלים לחלוטין הוא תחום המנועים. פיג'ו מציידת את הבוקסר החדש/מחודש במנועי טורבו דיזל מעודכנים מסדרת HDi, חסכוניים יותר ופחות מזהמים. דגמי הבסיס מצוידים במנוע 2.2 ליטר המוצע בשלושה הספקים של 110 כ"ס, 130 כ"ס ו-150 כ"ס. כל המנועים מוצעים כאופציה בשידוך למערכת עצור/סע. הדגם הבכיר של הבוקסר מצויד במנוע 3.0 ליטר בהספק של 180 כ"ס.

 

הדוקטו המחודש עושה שימוש בגרסה מעודכנת של מנוע ה-2.3 ליטר Multijet II המוצע בהספקים של 110-150 כ"ס. לפי פיאט, מנוע זה חסכוני יותר ב-10% מבעבר. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית.

 

שני הדגמים מוצעים במגוון רחב של משקלים - 3.0-4.0 טון, תצורות - וואן סגור, נוסעים, שלדה, וכן במגוון רחב עוד יותר של נפח העמסה - החל מ-8,000 ליטר ועד 17,000 ליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.