לקסוס מעניקה מתיחת פנים למכונית הסאלון שלה ה-GS, עם עדכון לעיצוב החיצוני, תוספת של אבזור בטיחות מתקדם ומוסיפה דגם חדש – GS 200t.

2015 לקסוס GS החדשה
לקסוס GS זוכה למתיחת פנים ולמנוע ה- 2.0 טורבו החדש של החברה

כארבע שנים לאחר שהוצגה לראשונה, לקסוס חושפת את ה-GS החדשה  - מכונית הסאלון של לקסוס - לאחר מתיחת פנים שהוענקה לדגם. מתיחת הפנים לדגמי 2015-2016 של לקסוס GS כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, תא נוסעים משודרג קלות וכן תוספת של דגם בסיס חדש GS200t עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו החדש של לקסוס המחליף בחברה את דגם GS250.

 

השינוי החיצוני הבולט ביותר הוא בחזית החדשה והמוחצנת שהוענקה ל-GS, חזית המיישרת קו עם דגמי לקסוס האחרונים ובמיוחד עם ה-NX. הפגוש הקדמי החדש נושא את גריל "שעון החול" המוכר של לקסוס שכעת הוא גדול יותר, בולט ומוחצן יותר, ומצדדיו נמצא צמד פנסים חדשים בטכנולוגיית Bi-LED שיוצעו כסטנדרט בדגם. לא פחות חשוב, צמד הפנים מאחור שהתאימו יותר לדגמי חברת האם טויוטה ולא לרכב יוקרה, הוחלפו ביחידות חדשות ומודרניות למראה המבוססת על תאורת LED. משלמים את העדכון החיצוני אלו חישוקי גלגלים בקוטר "17-"19בעיצובים חדשים וחמישה צבעים חדשים שנוספו להיצע.

 

בתא הנוסעים נמצא גלגל הגה חדש שנלקח ישירות מה-NX וכן לוח מחוונים מעודכן הכולל מסך צבעוני מרכזי גדול יותר. בנוסף לכך, לקסוס מציעה עוד אפשרויות חדשות לשילוב הצבעים והגימור בתא הנוסעים. לקסוס לא מציינת האם בוצע שדרוג לבידוד הרעשים או כיול מחדש למתלים ולהיגוי, אך כמו בכל מתיחת פנים ניתן להניח שלקסוס ביצעה שדרוג גם בתחומים אלו.

 

2015 לקסוס GS החדשה פנים אחוריים חדשים
פנסים אחוריים חדשים ומודרניים למראה.

 

עם השקתה של ה-GS המחודשת, לקסוס מוסיפה דגם חדש, GS200t, המצויד במנוע ה-2.0 ליטר טורבו החדש של החברה שהוצג לראשונה עם ה-NX והצטרף לאחרונה גם ל-IS ול-RC קופה. למנוע הספק מרבי של 241 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של מומנט מרבי של 35.7 קג"מ בטווח של 1,650-4,400 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו'. לקסוס לא מפרסמת את צריכת הדלק או הביצועים עם מנוע זה, אך ניתן לצפות לנתון תאוצה של כ-7.5 שניות 0-100 קמ"ש.

 

כל דגמי ה-GS החדשים יוצעו כסטנדרט עם מערכת הבטיחות המתקדמת והחדשה של לקסוס Lexus Safety System+ המבוססת על מצלמה ורדאר מילימטרי. מערכת זו כוללת מערכת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה והתראה על סטייה מהנתיב, מערכת זיהוי תמרורי אזהרה, תאורה ראשית אדפטיבית (מעבר אוטו' מאור נמוך לגבוה) ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת בכל טווח המהירויות של הרכב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.