פולקסווגן קאדי החדש זוכה לעיצוב מעודכן, תא הנוסעים חדש וממבחר גדול של מנועי בנזין ודיזל חסכוניים, כולל מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו.

2015 פולקסווגן קאדי החדש

פולקסווגן מסירה את הלוט מעל הדור הרביעי של פולקסווגן קאדי, המחליף את הדור השלישי של הדגם ששרת את החברה מאז שנת 2004 וממנו נמכרו במשך 11 שנות ייצור כ-1.5 מיליון יחידות.

 

בכל הקשור לעיצוב חיצוני, הקאדי 2015 החדש לא שונה במיוחד מהדגם היוצא, במבט מדוקדק יותר מגלים שפולקסווגן יישמה על הדגם את שפת העיצוב של דגמי פולקסווגן החדשים. את עיקר השינוי החיצוני בדגם נמצא ביחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור וכן בפגושים שעוצבו מחדש.

 

שינוי משמעותי יותר נמצא בתא הנוסעים, שם פולקסווגן התקינה דשבורד בעיצוב חדש לחלוטין, מודרני יותר למראה ועם שפע של תאי אחסון שימושיים כיאה לייעוד המסחרי. הדגם נרכש באירופה לא פעם גם ע"י משפחות ועבור אלו מוצעת גרסה מהודרת יותר של הדגם הכוללת תא נוסעים משודרג ופחות "מסחרי" למראה. הקאדי יוצע במגוון רחב של תצורות מרכב, החל מוואן סגור קצר ועד למוביל נוסעים עם 7 מקומות ישיבה. נפח תא המטען עומד על 2850 ליטר (3,030 ליטר עם הסרת השורה השנייה).

 

פולקסווגן תציע את הקאדי החדש עם מבחר של שלושה מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל, כולם משודכים למערכת עצור/סע ועומדים בתקן אירו 6. היצע מנועי הבנזין כולל 1.2 ליטר TSI בהספק של 84 כ"ס, 1.0 ליטר שלושה צילינדרים TSI בהספק של 102 כ"ס ו-1.4 ליטר TSI בהספק של 125 כ"ס. היצע מנועי הדיזל מבוסס כולו על מנוע 2.0 ליטר TDI שיוצע בארבעה הספקים של 75 כ"ס, 102 כ"ס, 122 כ"ס (שיוצע עם הנעה כפולה בלבד) ו-150 כ"ס. המנועים החזקים יותר יוצעו כאופציה עם תיבת DSG. בנוסף לכך, פולקסווגן תציע את הדגם גם בגרסת גז טבעי דחוס TGI עם 110 כ"ס. הגרסה החסכונית ביותר של הדגם הנעזרת בטכנולוגיית Blue Motion מציעה צריכת דלק משולבת של 25 ק"מ לליטר.

 

רכבים מסחריים לרוב לא זוכים באביזרי בטיחות מתקדמים, אך זה לא המקרה עם הקאדי החדש המצויד כסטנדרט במערכת למניעת התנגשות משנה לאחר תאונה (multi-collision) וכמובן שגם בבקרת יציבות ועד 6 כריות אוויר. כאופציה ניתן לצייד את הדגם במערכת בקרת שיוט אדפטיבית ACC הפועלת במהירויות של בין 0-160 קמ"ש (30-160 קמ"ש עם תיבה ידנית) מה שאומר שהנהג יכול לנסוע בפקקי תנועה למשל ללא צורך לגעת בדוושות הגז והבלמים. בנוסף לכך ניתן לצייד את הדגם במצלמת רוורס ובמערכת חנייה אוטו' – בניצב או במקביל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.