פורד מחדשת את האקספלורר עם חזית חדשה, שדרוג לגימור והאבזור בתא הנוסעים ותוספת של מנוע 2.3 טורבו עם 270 כ"ס.

2015 פורד אקספלורר
פורד מחדשת את האקספלורר לדגמי 2015 ומוסיפה מנוע 2.3 טורבו להיצע

פורד חשפה בתערוכת לוס אנג'לס את האקספלורר 2015 החדש לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים - כארבע שנים לאחר שהחלה בשיווקו בתחילת 2011. כאחד מדגמי "הלחם והחמאה" של פורד בשוק האמריקאי, פורד השקיעה לא מעט בשדרוגו של הדור החמישי של הדגם, שגם יחגוג בשנה הבאה חצי יובל.

 

בתחום המנועים, האקספלורר המחודש מקבל מנוע חדש אחד: 2.3 טורבו בהספק מרבי של 270 כ"ס ומומנט מרבי של 41.4 קג"מ המחליף בדגם את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 240 כ"ס. מנוע ה-3.5 ליטר V6 בהספק של 290 כ"ס ו-35.2 קג"מ ימשיך לשרת את גרסאות הבסיס של הדגם יחד עם מנוע ה-3.5 ליטר V6 טווין-טורבו עם 365 כ"ס שישרת את רמות הגימור הגבוהות של הדגם.

 

האקספלורר 2015, זוכה בחזית חדשה הכוללת עיצוב חדש לפנסי החזית והערפל - שניהם מוצעים כעת עם טכנולוגיית LED. הפגוש הקדמי עוצב מחדש ובמרכזו גריל כרום בולט בשני סגנונות בהתאם לרמת הגימור.

 

 

בתא הנוסעים, פורד הקשיבה ללקוחות שלה ושיפרה את הנדסת האנוש. מערכת MyTouch הקודמת שזכתה לביקורת רבה הוחלפה בכזו חדשה ואינטואיטיבית יותר לתפעול (ובעיקר אמינה יותר) ובמקום מתגים המופעלים במגע בקונסולה המרכזית היא התקינה כפתורים רגילים הנוחים יותר לשימוש עיוור, את השינוי המתבקש הזה פורד כבר הציגה עם האדג' 2015 החדש אשר ינחת אצלנו בשנה הבאה. בנוסף לכך פורד שיפרה את הגימור בתא הנוסעים והוסיפה רמת גימור חדשה ויוקרתית "פלטיניום" ושיפרה את המרווח לנוסעים בשורה השנייה.

 

עם מתיחת הפנים פורד שדרגה את העזרים הטכנולוגיים בדגם, כולל מצלמה קדמית ואחורית, מערכת חנייה אוטו' משודרגת (בניצב ובמקביל), מטען USB חכם למכשירים ניידים, פתיחת דלת תא מטען ללא ידיים (נפנוף הרגל בתחתית הפגוש), מערכת שמע משודרגת של סוני ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.