פיאט מחדשת (שוב) את דגם ה-500 עם עיצוב עדכני ומודרני יותר, תוספת של מערכת מולטימדיה, תא הנוסעים משודרג ומנועים בתקן יורו 6.

2015 פיאט 500 החדשה
פיאט 500 זוכה במתיחת הפנים המשמעותית ביותר שבוצע בדגם מאז שהוצג לפני 8 שנים.

בחודש מרץ האחרון, פיאט 500 חגגה את שנתה השמינית מאז שהוצגה לראשונה וזו סיבה מספיק טובה בכדי להעניק לדגם (עוד) מתיחת פנים מקיפה. למרות שהעיצוב לא השתנה מהותית, וטוב שכך, בפיאט מספרים על כ-1,800 שינויים שנעשו בדגם.

 

חיצונית, אם אין לכם היכרות מוקדמת ומעמיקה אם הדגם סביר להניח שתתקשו לזהות את השינויים, זאת למרות שהם רבים. הפנסים הראשיים עוצבו מחדש ומתחתם נמצא תאורת יום (LED) בעיצוב סגלגל, גם כונס האוויר התחתון עוצב מחדש ומנוקד בנקודות כרום ליצירת מראה תלת ממד. הפנסים מאחור עוצבו מחדש והם מבוססי תאורת LED וגם הפגוש מאחור זכה לטאצ' של עיצוב. חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים משלימים את העדכון לדגם.

 

שינוי משמעותי יותר נמצא בתא הנוסעים. במרכז הדשבורד פיאט התקינה את מערכת המולטימדיה שלה Uconnect  עם מסך מגע בגודל "5 שתוצע ברמת הגימור Lounge בלבד, מערכת חדשה אך פשוטה יותר וללא מסך מגע תוצע ברמות הגימור הנמוכות יותר של הדגם.

 

בנוסף לכך ניתן למצוא גלגל הגה חדש עם כפתורי שליטה חדשים ועיטורי כרום המשתלבים במסגרת הכרום של המסך המרכזי. כמו בעדכון האחרון לדגם, ברמות האבזור הגבוהות יותר ניתן לבחור בלוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל "7. בצדי מוט ההילוכים שזכה לעיצוב מעודכן, ניתן למצוא כפתורי שליטה חדשים לחלונות החשמל ברכב. למעשה, בכל מקום בתא הנוסעים בו פיאט יכלה לתת טאצ' נוסף של עיצוב מבלי לפגוע בעיצוב המקורי של הדגם, היא עשתה זאת.

 

2015 פיאט 500 החדשה תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה נוספה לראשונה בדגם, יחד עם שדרוג קוסמטי מלא לתא הנוסעים.

 

כל המנועים בדגם עודכנו לתקן יורו 6 ועם השקת הדגם המחודש הוא יוצע עם שלושה מנועים: 1.2 ליטר 69 כ"ס או טווין-אייר 0.9 ליטר שני צילינדרים טורבו עם 85 או 105 כ"ס. צריכת הדלק עם גרסת ה-85 כ"ס של מנוע הטווין-אייר עומדת על 26.3 ק"מ לליטר. באירופה, הדגם יוצע גם עם מנוע 1.2 ליטר שני צילינדרים  עם 69 כ"ס  המאפשר תדלוק בגז (LPG).

 

בהמשך, פיאט תצייד את ה-500 המחודשת במנועים נוספים כולל טווין-אייר 0.9 ליטר אטמוספרי עם 65 כ"ס, 1.3 ליטר טורבו דיזל (מולטי-ג'ט II) עם 95 כ"ס ו-1.4 ליטר בנזין אטמוספרי עם 100 כ"ס. כמו בדגם הנוכחי, המנועים משודכים לתיבת 5 ו- 6 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רובוטית Dualogic ששודרגה עם מתיחת הפנים לדגם.  

 

בנוסך לכל השינויים האלו, בפיאט מציינים שיפור של בידוד הרעשים בתא הנוסעים ועדכון שנעשה לכיול המתלים וההיגוי בדגם.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.