עם מנועים חדשים וחסכניים במיוחד ותיבה אוטו' חדשה, פיג'ו 208 המחודשת בדגמי 2015 מוכנה לקרב.

2015 פיג'ו 208 מתיחת פנים
עם מנוע 1.2 טורבו ותיבת שישה הילוכים אוטו' חדשה דגמי 2015 של פיג'ו 208 מטפלים בנקודות החולשה של הדגם.

לפני שלושה חודשים, פיג'ו חשפה את דגמי 2015 המחודשים של פיג'ו 208 ובימים אלו, היא החלה בשיווקו של הדגם המחודש שינחת אצלנו כבר בזמן הקרוב. השינוי המשמעותי ביותר במתיחת הפנים לדגם נעשה בתחום יחידות ההנעה, המשמעותית שבהן עבור השוק המקומי שלנו הוא קבלתו של מנוע 1.2 טורבו 110 כ"ס בשילוב תיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה.

 

השינויים הקוסמטיים בדגם לא רבים אך מורגשים ומעניקים לדגם מראה מגובש וקצת "גברי" יותר. בחזית נמצא פנסים ראשיים שעודכנו קלות ופגוש קדמי חדש עם גריל ופנסי ערפל שעוצבו מחדש ומאחור, פיג'ו עדכנה את עיצוב יחידות התאורה. עם דגמי 2015 פיג'ו תחל להציע את הדגם עם אופציה להתאמה אישית של העיצוב, זה כולל נגיעות צבע במקומות שונים כולל בחישוקי הגלגלים (שעוצבו מחדש) וכך גם בתא הנוסעים. בנוסף לכך, נוספה רמת גימור חדשה GT  ליין הכוללת אלמנטים עיצוביים שהושאלו מה-GTI, כולל מושבי ספורט, ובעתיד, צפויה להיות מוצעת עם מנוע 1.6 טורבו שיגשר על הפער הגדול בין הדגמים הרגילים לגרסת ה-GTI לה 200 כ"ס.

 

בתא הנוסעים השינויים מתרכזים במערכת מולטימדיה משודרגת מבחינת מערכת ההפעלה וכן החלפת הגימור בשחור פסנתר בגימור אלומיניום מוברש (כמו ב-308 החדשה), כך שהרוכשים לא יאלצו להחזיק יותר מטלית קבועה ברכב לניקוי כל סימני הידיים. חידוש בתחום הבטיחות בדגם הוא תוספת של מערכת בלימה אוטו' לעיר.

 

2015 פיג'ו 208 תא הנוסעים
תא הנוסעים מתחדש במערכת מולטימדיה משודרגת וגימור באלומיניום מוברש.

 

כאמור, השינויים המשמעותיים ביותר בדגם נמצאים בתחום המנועים, ה-208 מקבלת מנוע בנזין חדש 1.2 טורבו המוכר מה-308 המחליף את מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ"ס הוותיק וכן מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל חדש (בשלושה הספקים) שהגרסה החסכונית ביותר שלו מציעה צריכת דלק של 33.3 ק"מ לליטר ולאחרונה, פיג'ו קבעה עם מנוע זה וה-208 שיא צריכת דלק  - 2,152 ק"מ על מיכל דלק אחד של 43 ליטר.

 

מנוע ה-1.2 טורבו e-THP הוא אותו מנוע של ה-308 החדשה אך כאן הוא מוצע בגרסת 110 כ"ס (במקום 130 כ"ס) ועם מומנט מרבי של 21 קג"מ (לעומת 23.4 קג"מ) החל מ-1,600 סל"ד. את תיבת ה-4 הילוכים המיושנת ואחת מנקודות החולשה העיקריות של הדגם, מחליפה תיבת 6 הילוכים אוטו' מודרנית המוכרת מה-308. עם יחידת הנעה זו ה-208 רושמת שיפור בתחום הביצועים: 9.8 שניות 0-100 קמ"ש (לעומת 10.7 ש' בעבר) ומהירות מרבית של 190 קמ"ש ושיפור משמעותי הרבה יותר בתחום צריכת הדלק: 22.2 ק"מ לליטר לעומת 14.9 ק"מ לליטר בדגם היוצא.  מנועי בנזין נוספים המוצעים עם הדגם הם 1.0 ליטר שלושה צילינדרים 67 כ"ס ו-1.2 ליטר שלושה צילינדרים VTi המוכר מהדגם הנוכחי בהספק של 82 כ"ס.

 

בתחום מנועי הדיזל, לצד המנועים הוותיקים דגמי 2015 של ה-208 זוכים במנוע ה-1.6 ליטר BlueHDi החדש והסופר חסכוני של פיג'ו. מנוע זה מוצע בשלוש גרסאות הספק, 75 כ"ס, 100 כ"ס ו-120 כ"ס ועם מומנט מרבי בין 23.4 קג"מ ל-25.9 קג"מ. גרסת ה-120 כ"ס עם תיבה אוטו' מציעה צריכת דלק משולבת של 27.7 ק"מ לליטר, גרסת ה-100כ"ס "הירוקה" מציעה צריכת דלק של 33.3 ק"מ לליטר. למעט מנוע ה-1.0 ליטר, כל המנועים משודכים כסטנדרט למערכת עצור סע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.