אודי R8 V10 ספיידר החדשה קלה יותר בכ-113 ק"מ מדגם היוצא, עם מנוע בהספק של 540 כ"ס המייצר נתון תאוצה של 3.6 שניות 0-100 קמ"ש.

2016 אודי R8 V10 ספיידר החדשה
אודי R8 V10 ספיידר החדשה - קשיחה יותר, קלה יותר, ומהירה יותר.

כשנה לאחר שחשפה את גרסת הקופה החדשה של ה-R8, אודי חשפה אמש בתערוכת ניו יורק את ה-R8 V10 ספיידר, הגרסה הפתוחה של הדגם.

 

במרכז הרכב מותקן אותו מנוע V10 אטמוספרי בנפח של 5.2 ליטר שהוצג עם גרסת הקופה של ה-R8 שהוא גרסה משופרת של המנוע היוצא. ההספק המרבי עומד על 540 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט מרבי של 55 קג"מ ב-6,500 סל"ד. משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים והנעה כפולה קוואטרו המסוגלת להעביר עד 100% מהמומנט לאחר הצירים, המנוע המשופר מספק בדגם ביצועים של 3.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 318 קמ"ש, זאת לעומת 3.5 שניות ו-323 קמ"ש בגרסת הקופה.

 

בהמשך השנה, אודי צפויה לשווק את ה-R8 ספיידר גם בגרסת PLUS עם אותו מנוע V10, אך בהספק מרבי של 610 כ"ס, כפי שהיא משווקת כיום את ה-R8 PLUS קופה.

 

מבוססת על שלדת ASF חדשה, ה- R8 ספיידר החדשה בעלת שלדה קשיחה יותר בכ-50 אחוז לעומת הדגם היוצא וזאת בזכות שימוש נרחב יותר באלומיניום וקרבון. המשקל היבש של הדגם עומד על 1,612 ק"מ, כלומר כ-113 ק"מ פחות מהדגם היוצא (אך 158 ק"מ יותר מגרסת הקופה) וזאת למרות שהדגם החדש גדול יותר עם אורך של 4,426 מ"מ, רוחב של 1,940 מ"מ וגובה של 1,244 מ"מ, כאשר בסיס הגלגלים נותר על 2,650 מ"מ.

 

את הגג הרך של הדגם הנפתח/נסגר בלחיצת כפתור ניתן לפתוח/לסגור עד למהירות של 50 קמ"ש והזמן הנדרש לפתיחה או לסגירה מלאה עומד על 20 שניות. את הזכוכית האחורית ניתן לפתוח או לסגור בנפרד ולפי אודי כאשר הגג פתוח וכל החלונות סגורים ישנן מעט מאוד מערבולות רוח החדרות אל חלל תא הנוסעים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.