אלפא חושפת את הגרסאות הרגילות של הג'וליה החדשה, אותן ישרתו שלושה מנועים בהספקים של 150-200 כ"ס.

2016 אלפא רומיאו ג'וליה
אלפא רומיאו ג'וליה החדשה תקבע את העתיד של המותג כולו.

לאחר שחשפה לפני כשמונה חודש את גרסת הביצועים QV של הג'וליה, אלפא רומיאו הציגה אמש בתערוכת ז'נבה 2016 את הגרסאות הרגילות של הדגם, אלו שאמורות להימכר בכמויות גדולות, להתחרות בסדרה 3 של ב.מ.וו וב-A4 של אודי, ולמלא את קופת המזומנים הדלה של אלפא רומיאו. עבור השוק האירופאי לפחות, פנקס ההזמנות לדגם יפתח ב-15 לאפריל.

 

עם תחילת השיווק של הדגם באירופה הוא יוצע עם שלושה מנועים, מנוע בנזין אחד ושני מנועי דיזל. מנוע הבנזין בדגם הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו עם הזרקת דלק ישירה בהספק מרבי של 200 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד. מנוע זה ישודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו'.

 

היצע מנועי הדיזל מתבסס על מנוע 2.2 ליטר MultiJet II שיוצע בשתי גרסאות הספק: 180 כ"ס ו-45.9 קג"מ ו-150 כ"ס ו-38.7 קג"מ. מנועי הדיזל משודכים לתיבת שישה הילוכים ידנית או לתיבת שמונה הילוכים אוטו'. כל הדגמים מצוידים בהנעה אחורית, אך הנעה כפולה תוצע בהמשך עם חלק מהמנועים.

 

היצע המנועים הדל הזה אומר שלאלפא רומיאו יש עוד מנועים רבים להציג בכדי למלא את הפער העצום מגרסת ה-QV המצוידת במנוע 2.9 ליטר שישה צילינדרים בי-טורבו בהספק מרבי של 510 כ"ס ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ המספיק לנתון תאוצה של 3.9 שניות 0-100 קמ"ש.

2016 אלפא רומיאו ג'וליה תא הנוסעים
את תא הנוסעים ניתן לקבל בגימור אלגנטי או ספורטיבי.

פלטפורמת ההנעה האחורית של הג'וליה נשענת על מתלה עצמות עצה כפולות מלפנים ורב חיבורי מאחור ובפלטפורמה נעשה שימוש נרחב באלומיניום וקרבון בכדי להשיג חלוקת משקל אידאלית של 50/50 ויחס נמוך בין משקל לכוח. התוצאה הסופית היא משקל יבש של 1,374 ק"ג עם מנוע ה-2.2 ליטר דיזל 180 כ"ס – שזו הגרסה הכבדה ביותר מבין שלושת גרסאות ההנעה. הג'וליה QV רושמת על המאזניים משקל יבש של 1,524 ק"מ מה שמאפשר לה להשיג יחס משקל/הספק מצוין של קצת פחות מ-3 ק"ג לכ"ס.

 

לג'וליה החדשה (טייפ 952) מידות הדומות למדי לאלו של סדרה 3, המתחרה העיקרית של הג'וליה, עם אורך של 4.64 מטר, רוחב של 1.87 מטר ובסיס גלגלים של 2.82 מטר.

 

מערכת הבלימה בדגם היא מערכת אלקטרו-מכנית המשלבת בין מערכת בלימה רגילה לבקרת יציבות, לפי אלפא רומיאו המערכת הזו מאפשרת להשיג משקל אופטימלי של מערכת הבלימה יחד עם מניעת וויברציות ועוצמת בלימה גבוהה ומיידית. 38.5 מטר בלבד נדרשים לג'וליה בכדי לעצור מ-100 קמ"ש ל-0, גרסת ה-QV מזדקקת ל-32 מטר בלבד.

 

כל דגמי הג'וליה יצוידו כסטנדרט במגוון מערכות בטיחות מתקדמות כולל, בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל והתראה על סכנת התנגשות מלפנים, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ובקרת שיוט עם מגיל מהירות. מערכות מתקדמות נוספות, כגון בקרת שיוט אדפטיבית, תוצענה כאופציה. במרכז הדשבורד המפוסל של הג'וליה אלפא התקינה מערכת מולטימדיה עם מסך "8.8 הכוללת תאימות מלאה למכשירים סלולריים ועוד. במלוח המחוונים מותקן מסך בגודל "3.5 או "7, בהתאם לרמת הגימור, המציג עבור הנהג מידע ממערכות הרכב השונות. תאורה ראשית בטכנולוגיית LED לא תוצע עם הדגם, אלא רק תאורת קסנון בשתי גרסאות.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.