סיוויק סדאן החדשה גדולה ומרווחת יותר, מצוידת במנועים חדשים וחסכוניים יותר כולל מנוע 1.5 טורבו 174 כ"ס ומציעה תא נוסעים איכותי יותר באופן משמעותי לעומת הדגם היוצא יחד עם שלל מערכות בטיחות/נוחות מתקדמות.

2016 הונדה סיוויק סדאן החדשה
2016 הונדה סיוויק סדאן החדשה - שיפור בכל התחומים.

הונדה חשפה בחודש שעבר את הסיוויק סדאן 2016 החדשה וכעת היא חושפת את המפרט הטכני המלא של הדור העשירי של מכונית הסדאן המשפחתית של החברה, שהיא גם המכונית הנמכרת והחשובה ביותר של המותג.

 

הונדה סיוויק סדאן החדשה היא מכונית חדשה לחלוטין, בניגוד לדגם היוצא שהתבסס על הדגם שלפניו, בה הונדה יישמה את כל הטכנולוגיה העדכנית של החברה, החל ממנוע טורבו מסדרת מנועי הטורבו החדשים של החברה וממשיך למערכות הבטיחות המתקדמות שהחברה הציגה השנה ועד לפלטפורמה חדשה ומערכות נוחות ובידור העדכניות ביותר של החברה.

 

עם אורך של 4,630 מ"מ, רוחב של 1,798 מ"מ, גובה של 1,415 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, סיוויק סדאן החדשה ארוכה יותר ב-85 מ"מ מהדגם היוצא, רחבה ממנו ב-43 מ"מ, נמוכה ב-20 מ"מ ובעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ב-25 מ"מ. נפח תא המטען גדל בכ-73 ליטר לכדי נפח של 513 ליטר.  

 

למרות הגידול הדי משמעותי במידות, משקל הדגם נמוך יותר בכ-30 ק"ג וזאת בזכות הפלטפורמה החדשה של הדגם שהיא לא רק קלה יותר אלא גם קשיחה יותר לפיתול בכ-25% ושצפויה להציע רמת בטיחות פסיבית גבוהה במבחני הריסוק. הפלטפורמה נשענת על מערך מתלים בתצורת מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור. בהונדה מבטיחים ניהוג, נוחות והתנהגות כביש טובה מזו של הדגם היוצא, גם בזכות התקנה של דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני.

 

2016 הונדה סיוויק החדשה - תא הנוסעים
תא נוסעים מינימליסטי ומאופק יותר בעיצובו, מרווח ואיכותי יותר מהדגם היוצא.

 

מנוע 1.5 ליטר טורבו 174 כ"ס

הונדה סיוויק סדאן החדשה היא המכונית השנייה בהונדה לקבל את מנועי הטורבו החדשים של ממשפחת המנועים החדשה של הונדה -  Earth Dreams Technology (סיוויק טייפ R החדשה הייתה הראשונה).

 

בסיוויק סדאן החדשה הונדה בחרה להתקין את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו החדש שלה המצויד במערכת הזרקת דלק ישירה ומייצר בדגם הספק מרבי של 174 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ בין 1,700 ל-5,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רציפה, חדשה גם היא, והוא צורך בממוצע ליטר דלק אחד לכל 14.9 ק"מ של נסיעה (לפי תקן EPA האמריקאי המחמיר יותר מזה האירופאי).

 

בדגמי הבסיס, הונדה מציעה את הסיוויק החדשה גם עם מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 153 כ"ס ומומנט מרבי של 19.1 קג"מ. מנוע זה מחליף את מנוע ה-1.8 ליטר הוותיק של החברה. למרות תוספת ההספק והנפח, מנוע זה המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה חסכוני יותר בכ-6% לעומת מנוע ה-1.8 ליטר בדגם היוצא.

 

יהיה מעניין לראות האם כאשר הדגם ישווק אצלנו בשנה הבאה, הוא ישווק עם מנוע ה-2.0 ליטר "המסורתי יותר" או עם מנוע ה-1.5 ליטר טורבו החדש.

 

בטיחות ואבזור:

סיוויק סדאן החדשה תוצע כאופציה עם מערכת הבטיחות המתקדמת והחדשה של החברה - Honda Sensing, מערכת הכוללת מספק מערכות כגון: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה (כולל תיקון היגוי), מערכת זיהוי תמרורי אזהרה ומערכת בלימה אוטו' הכוללת התראה על סכנת התנגשות מלפנים. כל רמות האבזור של הדגם מצוידות כסטנדרט בשש כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

 

במרכז הדשבורד, הונדה התקינה את מערכת המולטימדיה העדכנית שלה (Honda Connect-7) הכוללת מסך מגע מרכזי "7, שתי כניסות USB (אחת מלפנים ואחת מאחור) וכניסת HDMI, דיבורית BT ואינטגרציה מלאה למכשירים סלולריים באמצעות הטמעה של מערכת Apple CarPlay עבור מכשירי אפל ומערכת Android Auto עבור מכשירי אנדרואיד, זה כולל שימוש באפליקציות כגון ניווט, מוזיקה, תפעול קולי, חיפוש גוגל ועוד.

 

 

בכל רמות הגימור בדגם (לפחות עבור השוק האמריקאי) ניתן למצוא בלם יד חשמלי, חיישני גשם, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והתנעה ללא מפתח (כולל מרחוק), חימום מושבים לפנים/אחור ועוד. תאורת LED ראשית מוצעת רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר של הדגם.

 

תא הנוסעים שזכה לעיצוב "מעודן ופחות חללי/מבולגן" לעומת הדגם היוצא, מורכב מחומרים איכותיים משמעותית מבעבר ובהונדה מבטיחים שהסיוויק סדאן החדשה תהיה המכונית השקטה ביותר בסגמנט בזכות השקעה רבה בתחום בידוד הרעשים, זאת בזכות אטימה משופרת של תא הנוסעים, איטום משולש בדלתות ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.