דגמי 2016 של לקסוס IS זכו למתיחת הפנים הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ושדרוג קל לתא הנוסעים.

2016 לקסוס IS החדשה - מתיחת פנים
לקסוס IS זוכה למתיחת פנים קלה.

כשלוש שנים לאחר שחשפה את הדור השלישי של ה-IS, לקסוס חושפת כעת בתערוכת הרכב של בייג'ין את ה- IS המחודשת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים ומקצה שיפורים קל.

 

השינוי הוויזואלי המשמעותי ביותר נמצא בחזית הדגם, שם לקסוס התקינה פגוש קדמי חדש הנושא גריל "שעון חול" בולט ורחב יותר עם שבכת צלעות אופקיות לכל אורכו, כמו ביתר דגמי לקסוס העדכניים. לצידו של הגריל נמצא כונסי אוויר רחבים במיוחד המעניקים לדגם מראה רחב וספורטיבי יותר. משלימים את עדכון החזית אלו עיצובים חדשים לפנסים הראשיים, “רגילים" יותר למראה, עם יחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED.

 

מאחור נמצא עדכון ליחידות התאורה של פנסי הזנב, צמד יציאות מפלט בולטות בגימור כרום ומשלימים את העדכון העיצובי בדגם אלו עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ושני צבעים חיצוניים חדשים שנוספו להיצע.

 

בתא הנוסעים, המסך המרכזי של מערכת המולטימדיה הוגדל מ-”7 ל-”10.3 ולצד העכבר השולט על מערכת המולטימדיה נוסף כפתור "הכנס" חדש. עדכון בוצע גם למסגרות המתכת של יציאות המפלט וכן לפאנל של מערכת השמע ובקרת האקלים. אפשרויות חדשות לשילובי הצבעים וחומרי הגימור בתא הנוסעים משלימות את העדכון הקל לתא הנוסעים.

 

 

בתחום יחידות ההנעה אין כל שינוי כך שהדגם ימשיך להיות מוצע עם ארבעה מנועים: 2.0 טורבו עם 241 כ"ס בדגם IS 200t, היברידי 2.5 ליטר 220 כ"ס בדגם IS 300h ומנוע 3.5 ליטר V6 בהספקים של 255 ו-306 כ"ס בדגמים IS 300 ו- IS 350 בהתאמה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.