מרצדס C קלאס קבריולט החדשה תוצע עם מנועים בהספקים של 156-367 כ"ס וגג אריג הנפתח ב-20 שניות.

2016 מרצדס C קלאס קבריולט
מרצדס C קלאס קבריולט נחשפת בז'נבה.

מרצדס חשפה אמש בז'נבה את ה- C קלאס קבריולט החדשה, תצורת המרכב הרביעית של הדור הנוכחי של ה-C קלאס הכוללת בנוסף מרכב סדאן, סטיישן וקופה – עליה מבוססת גרסת הקבריולט. עבור ה- C קלאס, זו הפעם הראשונה שהדגם מוצע בגרסת קבריולט וזאת כחלק ממתקפת הדגמים החדשים והבלתי נגמרת של מרצדס כחלק מהאסטרטגיה של המותג להחזיר לעצמו את כתר מותג היוקרה הנמכר ביותר בעולם עד 2018.

 

שלא כמו ב.מ.וו סדרה 4 קבריולט העושה שימוש בגג קשיח, במרצדס בחרו בפתרון של גג אריג עבור הגג הנפתח אותו מרצדס תציע בארבעה צבעים שונים: כחלון, אדום, חום ושחור. את הגג ניתן לפתוח או לסגור ב-20 שניות ולעשות זאת עד למהירות של 50 קמ"ש.

 


כל דגמי הקבריולט יוצעו כסטנדרט עם מגיש חגורת בטיחות חשמלי, כאופציה יוצעו מושבים מחוממים ומערכת "צעיף האוויר" המחממת את העורף של הנהג והנוסע שלצידו.

2016 מרצדס C קלאס קבריולט
גג אריג בארבעה צבעים הנפתח ונסגר ב-20 שניות.

עם השקת הדגם באירופה, מרצדס C קלאס קבריולט החדשה תוצע עם מבחר של שישה מנועי טורבו בנזין ושני מנועי טורבו דיזל. דגמי הבנזין כוללים את ה-C-180 הבסיסית עם מנוע 1.6 טורבו 154 כ"ס ועד ל- C43 AMG קבריולט עם מנוע 3.0 ליטר V6 טווין טורבו בהספק מרבי של 367 כ"ס, מנוע שהוצג לאחרונה עם ה- C43 AMG קופה כגרסת ביניים לדגם הביצועים הקיצון C63 AMG. היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 2.1 ליטר טורבו בהספקים של 170 ו-204 כ"ס.

 

כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטו' 9G-TRONIC וחלק מהדגמים מוצעים עם הנעה כפולה 4MATIC כסטנדרט. מערכת קפיצי אוויר AIRMATIC מוצעת כאופציה בחלק מהדגמים.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.