מרצדס GLC קופה החדש הוא הגרסה המעוצבת, הספורטיבית והפחות פרקטית של ה-GLC החדש.

2016 מרצדס GLC קופה החדשה
מרצדס GLC קופה - המתחרה של מרצדס ל-X4 של ב.מ.וו.

לאחר שהוצג כקונספט בשנה שעברה, מרצדס חושפת עם פתיחתה של תערוכת ניו יורק 2016 את ה- GLC קופה, הגרסה המעוצבת והפחות פרקטית של ה-GLC החדש שתאפשר למרצדס להתחרות ב-X4 של ב.מ.וו.

 

עיצוב הדגם נשען על עיצובו של האחד הגדול, ה- GLE קופה, עם גג המשתפל לאחור בחדות ומסתיים בישבן רחב ומוצק. עם אורך של 4,730 מ"מ וגובה של 1,600 מ"מ, מרצדס GLC קופה ארוך יותר ב-74 מ"מ מה-GLC הרגיל אך נמוך ממנו ב-39 מ"מ. בסיס הגלגלים זהה בשני הדגמים, עומד על 2,870 מ"מ.

 

למעט מרווח ראש מצומצם במעט לעומת ה-GLC הרגיל, במיוחד מאחור, מרצדס מציינת כי מרווח הרגליים והמרפקים זהה בין הדגמים והכניסה נוחה באותה המידה. נפח תא המטען ב- GLC קופה עומד על 491 ליטר, 59 ליטר פחות מה- GLC. קיפול המושבים מאחור מאפשר לקבל נפח הטענה של 1,205 ליטר.

 

מרצדס GLC קופה לא רק ניראה ספורטיבי יותר, הוא גם זכה לכיול ספורטיבי יותר של המתלים כולל בולמים אדפטיביים ובורר מצבי נהיגה כסטנדרט וכן עם היגוי בעל יחס העברה ישיר יותר. כאופציה, ניתן לבחור בקפיצי אוויר AIR BODY CONTROL.

 

 

מרצדס תשווק את ה- GLC קופה עם מבחר של מנועי בנזין ודיזל וכן בגרסה היברידית, כולם עם הנעה כפולה למעט דגם הדיזל הבסיסי GLC 220d עם 170 כ"ס שיוצע עם הנעה אחורית בלבד. מנועי הבנזין בדגם כוללים מנועי 2.0 טורבו בהספקים של 211-241 כ"ס וכן גרסה היברידית GLC 350 e 4MATIC קופה מבוססת מנוע 2.0 ליטר בהספק כולל של 320 כ"ס. עד להצגת ה- GLC 65 AMG קופה שתצטרף בהמשך להיצע, דגם הבנזין הכביר הוא ה- GLC 43 AMG קופה עם מנוע 3.0 ליטר V6 טווין טורבו בהספק מרבי של 362 כ"ס ונתון תאוצה של כ-5.0 שניות 0-100 קמ"ש.

 

בגזרת הדיזל הדגם יוצע עם שני מנועים בלבד בשלב הראשון, אל ה- GLC 220d קופה יצטרף דגם GLC 250d 4MATIC קופה עם 204 כ"ס. למעט דגם הבסיס שיוצע עם אופציה לתיבה ידנית 6 הילוכים, כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטו'.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.