מרצדס GLS החדש (מתיחת הפנים ל-GL) מציג חזית עדכנית יחד עם תיבת 9 הילוכים אוטו' המשודכת למנועים משופרים.

מרצדס GLS החדש 2016
מרצדס חושפת את ה-GLS החדש - מתיחת פנים ל-GL.

מרצדס GL, רכב הפנאי הגדול של מרצדס זוכה למתיחת פנים בדגמי 2016 ולשם חדש – מרצדס GLS, זאת בהתאם למדיניות שמות הדגמים החדשה של החברה עם סיומת המשייכת את הדגם אל דגמי הליבה של החברה, S קלאס במקרה של ה-GLS  -  למרות שאין ממש קשר בין הדגמים.  

 

מתיחת הפנים לדגם כוללת חזית חדשה המעוצבת בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של החברה, אגרסיבית ובולטות יותר, וכן פנסים ראשיים שעודכנו בטכנולוגיית LED מלאה כסטנדרט. מאחור נמצא יחידות תאורה מעודכנות ועיצוב שונה במעט לפגוש האחורי עם תוספת נכבדה של כרום.

 

בתא הנוסעים המכיל מקום לשבעה, נמצא קונסולה מרכזית חדש שעיקר השינוי בה הוא המעבר למסך מרכזי "צף" כמו ברוב דגמי מרצדס העדכניים הנשלט באמצעות הדור האחרון של מערכת ה-COMAND של מרצדס הכוללת חוגה ומשטח מגע בין המושבים. בנוסף לכך נמצא לוח מחוונים וגלגל הגה חדש שנלקחו ישירות מה-GLE החדש. משלימים את העדכון בתא הנוסעים אלו אופציות חדשות לשילובי צבעים/גימור בתא.

 

2016 מרצדס GLS - תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך צף יחד עם לוח מחוונים וגלגל הגה חדשים.

 

גם מתחת למכסה המנוע ה-GLS החדש מציג עדכונים/שיפורים. מנוע ה-V8 טווין-טורבו של ה-GL500 זוכה לתוספת של 20 כ"ס לכדי הספק מרבי של 450 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ. לתוספת של 27 כ"ס זוכה מנוע ה-V8 של דגם הביצועים GLS 63AMG המציע כעת הספק מרבי של 580 כ"ס. גרסאות הבסיס של הדגם הן GLS450 עם 365 כ"ס ו-51.0 קג"מ ממנוע 3.0 ליטר V6 טורבו ודגם הדיזל GLS350d  עם 255 כ"ס ו-62.9 קג"מ.

 

למעט דגם ה-GLS 63AMG המצויד בתיבת  AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC  משופרת, שאר הדגמים מצוידים בתיבת ה-9 הילוכים החדשה של מרצדס - 9G-TRONIC.

 

את ה-GLS החדש מצרדס תציג בהמשך החודש בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס, אחד השווקים העיקריים של הדגם.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.