סובארו XV המחודש כולל עדכון קל לעיצוב חזית הדגם, תא נוסעים משודרג, שקט ואיכותי יותר ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

20166 סובארו XV החדש - מתיחת פנים
סובארו XV מתחדש בדגמי 2016 במתיחת פנים.

במקביל לפורסטר 2016 המחודש, סובארו חושפת ביפן את ה-XV המחודש לשנת 2016 לאחר שהעניקה לדגם למתיחת פנים הכוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג של תא הנוסעים ומנועים חסכוניים יותר כולל יחידת הנעה היברידית משודרגת.

 

סובארו XV זוכה בדגמי 2016 לעדכון חיצוני מינורי למדי המסתכם בעיצוב חדש לפגוש הקדמי עם גריל מודגש יותר, עדכון קל לפנסי החזית ועיצוב פנסי הערפל בצורת L וכן חישוקי סגסוגת "17 בעיצוב מעודכן. תוספת של שני צבעים חדשים לבחירת הרוכשים מסכמים את העדכון החיצוני הקל.

 

2016 סובארו XV
עדכון קל לחזית הדגם וחישוקי הגלגלים.

 

בתא הנוסעים העדכון משמעותי יותר וכולל גימור חדש בשחור מבריק ומתכת לאורך הדשבורד וסביב ידית ההילוכים, ריפודי מושבים משודרגים, הגה חדש   שנלקח ישירות מה-B4 החדשה, לוח מחוונים חדש ומודרני יותר למראה, גימור כרום מסביב לפתחי המיזוג ושדרוג של מסכי מחשב הדרך בלוח המחוונים ובקונסולה המרכזית.

 

דגמי 2016 של ה-XV  זכו בנוסף לשדרוג המתלים וההיגוי לטובת שיפור נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. בנוסף לכך סובארו שידרגה את בידוד הרעשים בדגם לטובת חווית נסיעה שקטה יותר. סובארו ממשיכה להציע את הדגם (ביפן) עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס או בגרסה היברידית עם 160 כ"ס.

 

2016 סובארו XV תא הנוסעים
תא נוסעים איכותי ושקט יותר.

 

עם מתיחת הפנים לדגם (אופציה), סובארו התקינה את הדור השלישי של מערכת הבטיחות המתקדמת Eye Site הכוללת בדגם (בגרסה בסיסית יותר של המערכת) התרעה על עצמים באזורים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב הנסיעה ומעבר אוטו' בין אור נמוך/לגבוה. בנוסף לכך סובארו התקינה כריות אוויר – צד ווילון - מתקדמות יותר.

 

כמו הפורסטר, גם ה-XV המחודש יוצג בסוף החודש בתערוכת הרכב של טוקיו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.