דגמי 2016-2017 המחודשים של סיטרואן C4 פיקאסו וגרנד פיקאסו זכו לעיצוב מעודכן, יותר אפשרויות להתאמה אישית של העיצוב ולתוספת של מנוע 1.2 טורבו PureTech.

2017 סיטרואן C4 פיקאסו החדש - מתיחת פנים
סיטרואן C4 פיקאסו וגרנד פיקאסו המחודשים.

כשלוש שנים לאחר שהוצג לראשונה, סיטרואן חושפת את דגמי 2016-2017 המחודשים, מתיחת פנים, של ה- C4 פיקאסו חמישה מושבים ו-C4 גרנד פיקאסו שבעה מושבים. השינויים בדגם כוללים עיצוב מעודכן, מספר שדרוגים טכנולוגיים לאבזור בדגם ולתוספת של מנוע ה-1.2 טורבו שלושה צילינדרים המוכר בהספקים של 110 ו-130 כ"ס.

 

וויזואלית, סיטרואן התקינה ב- C4 פיקאסו המחודש פגוש קדמי בעיצוב חדש שנועד להעניק לדגם מראה מוצק ורחב יותר, לא בטוח שמוצלח יותר, ומאחור נמצא פנסי LED עם גרפיקת 3D כסטנדרט. דגם החמש דלתות יוצעו כאופציה עם גג בצבע שחור ובשני הדגמים נמצא מבחר חדש לעיצובי חישוקי הגלגלים.

 

מערכת המולטימדיה בדגם עם מסך "7 שודרגה לדור האחרון של סיטרואן והיא כוללת ניווט 3D, זיהוי קולי ואפשרות לקבלה ושליחת הודעות טקסט או דוא"ל ישירות מהמסך. את דלת תא המטען החשמלית (בהתאם לרמת הגימור) ניתן כעת לפתוח ללא מגע באמצעות הנפת הרגל אל מתחת לפגוש ובתחום הבטיחות נוספו מערכות מתקדמות כגון זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה.

 

סיטרואן C4 פיאסו החדש - תא הנוסעים 2017
מולטימדיה משודרגת ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

שני מנועים חדשים מצטרפים להיצע המנועים בדגם: 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו שיוצע בהספק של 110 כ”ס עם תיבת 6 הילוכים ידנית בדגם ה- C4 פיקאסו בלבד, או בגרסת 130 כ”ס עם תיבת שישה הילוכים אוטו' - בשתי גרסאות הדגם. 

 

C4 גרנד פיקאסו המחודש:

 

C4 פיקאסו המחודש:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.