פולקסווגן אפ זוכה לרענון עיצובי ולראשונה, תוצע באירופה גם עם מנוע 1.0 ליטר TSI בהספק של 90 כ"ס.

2016 פולקסווגן UP החדשה
פולקסווגן UP מתחדשת במתיחת פנים, כולל מנוע 1.0 טורבו חדש בדגם.

פולקסווגן חושפת את דגמי 2016 המחודשים של פולקסווגן !UP, המכונית העירונית של פולקסווגן שהיא אחת משלישיית דגמים זהים של קבוצת פולקסווגן הכוללת בנוסף את הסיטיגו של סקודה וה-Mii של סיאט, שעדיין לא חשפו את הגרסאות המחודשות שלהן.

 

החידוש המעניין בדגמי 2016 של ה-אפ הוא קבלתו של מנוע חדש, 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טובו TSI בהספק מרבי של 90 כ"ס ומומט מרבי של 16.3 קג"מ הזמין החל מ-1,500 סל"ד. עם מונע זה ותיבת הילוכים ידנית לדגם ביצועים של 10.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 185 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.7 ק"מ לליטר.

 

הגרסאות האטמוספריות של מנוע זה בהספקים של 60 כ"ס ו-75 כ"ס ממשיכות עם הדגם כבעבר, כך גם הגרסה החשמלית של הדגם, e-UP, עם מנוע חשמלי בהספק של 82 כ"ס וגרסת הנעה בגז טבעי CNG עם מנוע בהספק של 68 כ"ס.

 

סביר להניח שבהמשך השנה, פולקסווגן תחשוף סוף סוף את הגרסה הספורטיבית של הדגם – UP GT, שתוצע ככל הניראה בגרסת 115 כ"ס של מנוע זה. גרסה ספורטיבית אחרת של האפ משווקת מזה כחצי שנה בברזיל, עם אותו מנוע אך בהספק של 105 כ"ס, כיול ספורטיבי למתלים ולהיגוי, מערכת בלימה משופרת וביצועים חביבים של 9.1 שניות 0-100 קמ"ש.

 

2016 פולקסוגן אפ החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים שודרג באמצעות גלגל הגה חדש, לוח מחוונים חדש, שתי מערכת שמע חדשות ואופציות חדשות לגימור.

 

למרות הדמיון הרב לדגם היוצא, ישנם לא מעט שינויים וויזואליים בדגם כולל פגוש קדמי בעיצוב חדש עם פנסי ערפל, פנסים ראשיים מעודכנים הכוללים כעת תאורת LED ליום, מראות צד בעיצוב חדש עם פנסי איתות המשולבים בהן, פגוש אחורי חדש יחד עם עיצוב מעודכן לפנסים מאחור ותוספת של פס כרום בתחתית דלת הזכוכית של תא המטען.

 

בתא הנוסעים נמצא גלגל הגה חדש שלראשונה מוצע עם כפתורי שליטה על השמע, הטלפון ומחשב הדרך (אופציה), עדכון בוצע גם ללוח המחוונים הכולל כעת מחשב דרך מורחב עם מסך חדש והקונסולה המרכזית עוצבה מחדש. זו האחרונה מוצעת עם אופציה למערכת בקרת אקלים חדשה ושתי מערכות שמע חדשות: האחת עם מסך "3.1 מונוכרומטי והשנייה עם מסך צבעוני "5.0 , שתי המערכות כוללות אינטגרציית מורחבת למכשירים סלולריים באמצעות קישורית BT.

 

 

לרשות הרוכשים מבחר רב יותר של שילובי צבעים ואפשרויות להתאמה אישית של העיצוב: 13 צבעים לגוף הרכב, 3 גוונים לגג, 10 צבעים/הדפסים שונים לפס הקישוט המרכזי בדשבורד ומספר גוונים לתאורת האווירה בתא הנוסעים – ברמות האבזור הגבוהות. בנוסף לכך הדגם יוצע בשלל גרסאות חדשות כגון UP BEATS הכוללת מערכת שמע משודרגת ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.