2017 הונדה סיוויק האצ'בק החדשה בישראל – מחיר החל מ- 121,900 שקל

2017 הונדה סיוויק האצ'בק החדשה
סיוויק האצ'בק החדשה.

הונדה סיוויק 5D החדשה בישראל, עם מנועי טורבו חדשים בהספקים של 129 עד 182 כ"ס, תיבת הילוכים CVT רציפה ומגוון של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

מאיר, יבואנית הונדה בישראל, השיקה הבוקר את הונדה סיוויק האצ'בק 2017 החדשה, הדור העשירי למשפחתית של הונדה. גרסת הסדאן של הדגם תשווק בישראל בהמשך השנה. הסיוויק האצ'בק החדשה תשווק עם שני מנועי טורבו חדשים, 1.0 ליטר 129 כ"ס או 1.5 ליטר 182 כ"ס, בשתי רמות גימור, עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובמחיר התחלתי של 122 אלף שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בניגוד לעבר, הסיוויק חמש דלתות החדשה זהה לדגם הסדאן, למעט כמובן תצורת המרכב השונה. כך ששני הדגמים חולקים את אותה פלטפורמה, עם בסיס גלגלים זהה, עיצוב זהה וכן עיצוב זהה לתא הנוסעים. הסיוויק האצ'בק 2017 מבוססת על פלטפורמה חדשה, הקשיחה בכ-52% מזו של הדגם היוצא וגם קלה יותר ב-16 ק”ג, ובמקום מתלה אחורי פשוט מסוג קורת פיתול, הפעם אנחנו פוגשים מאחור מתלה רב חיבורי מתקדם יותר. יחד עם שדרוג המתלה האחורי, הונדה התקינה מערכת היגוי חדשה עם יחס משתנה כך שלסיבוב פרסה לדוגמה, כל מה שנדרש הוא סיבוב מלא אחד של גלגל ההגה. 

 

עם המעבר לפלטפורמה החדשה והזהות המכנית לדגם הסדאן, הסיוויק האצ'בק החדשה גדולה משמעותית מהדגם היוצא. עם אורך של 4,518 מ"מ, רוחב של 1,799 מ"מ, גובה של 1,421 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,697 מ"מ, הסיוויק האצ'בק 2017 החדשה ארוכה ב-130 מ"מ, רחבה ב-30 מ"מ ונמוכה ב-20 מ"מ מהדגם היוצא כאשר לבסיס הגלגלים נוספו 30 מ"מ משמעותיים.

 

בהונדה מציינים שיפור של 95 מ"מ למרווח הרגליים ו-45 מ"מ למרווח הברכיים מאחור, לעומת הדגם היוצא. המרווח לנוסעים מאחור שופר, אך מה שלא תמצאו מאחור אלו "מושבי הקסם" המצוינים של הדגם היוצא ובמקומם נמצא מושב רגיל ביחס של 40/60. נפח תא המטען בדגם עומד על 486 ליטר, קיפול המושבים מאחור יגדיל את הנפח לכדי 1,203 ליטר.

 

2017 הונדה סיוויק החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים איכותי ומרווח מבעבר והעיצוב כבר לא חללי בעבר.

הונדה סיוויק האצ'בק החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק.

הסיוויק האצ'בק החדשה נפרדת מיחידת ההנעה הוותיקה של הדגם, מנוע ה-1.8 ליטר ותיבת החמישה הילוכים אוטו', ומקבלת את מנועי הטורבו החדשים של החברה יחד עם מעבר לתיבת הילוכים רציפה CVT. מנוע ה-1.0 טורבו של הדגם ישווק עם תיבה ידנית או רציפה ומנוע ה-1.5 טורבו הבכיר ישווק עם תיבה רציפה בלבד. התיבה הרציפה שבדגם תוכננה כך שתעניק תחושה של תיבה אוטומטית, רגילה בת 7 הילוכים, כולל הדמייה של מעבר הילוכים בנהיגה נמרצת והורדת הילוך בבלימה חזקה או בנסיעה במדרון.

 

1.0 ליטר: מנוע שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 129 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ ב-2,250 סל"ד עם תיבה ידנית או 18.35 קג"מ בין 1,700-4,500 סל"ד עם תיבה רציפה. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב- 10.8 שניות עם תיבה ידנית או 10.6 שניות עם תיבה רציפה ומהירות מרבית של 203 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 21.2 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו'.


 
1.5 ליטר: מנוע ארבעה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 182 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ בין 1,900-5,000 סל"ד עם תיבה ידנית או 22.4 קג"מ בין 1,750-5,500 סל"ד עם תיבה רציפה. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-8.2 שניות עם תיבה רציפה ומהירות מרבית של 200 קמ"ש בהתאמה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על  16.4 ק"מ לליטר.

 

סיוויק האצ'בק החדשה – אבזור ובטיחות:

הסיוויק החדשה תשווק כסטנדרט עם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת לזיהוי תמרורים התראה על סטייה מנתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי ומניעה של ירידה מנתיב הנסיעה (עם בלימה במידת הצורך) ובקרת שיוט אדפטיבית. 

 

הסיוויק החדשה תשווק בשתי רמות גימור, קומפרט בדגם 1.0 טורבו וספורט בדגם 1.5 טורבו. רמת הגימור קומפורט כוללת, בין היתר: חישוקי סגסוגת "16, מצלמה אחורית, חיישני חנייה אחוריים, בקרת אקלים, מצלמה אחורית, חיישני תאורה, מולטימדיה "7 בהתקנה מקומית עם נייוט WAZE, העברת הילוכים מגלגל ההגה(בדגם אוטו') ועוד. רמת הגימור ספורט מוסיפה לרשימה מולטימדיה מקורית HONDA CONNECT 2 עם אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, תאורת LED ראשית, שמשות כהות, פנסי ערפל, חיישני חנייה קדמיים (מקורי), בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם, קיפול חשמלי למראות הצד, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה, חישוקי סגסוגת "17 ועוד. 2017 הונדה סיוויק האצ'בק החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

סיוויק 2017 החדשה - מחירון:

קומפורט 1.0 ידני  - 121,900 שקל

קומפורט 1.0 אוטו' - 131,900 שקל

ספורט 1.5 אוטו' - 144,900 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אריק

    רכב מסורס ברמת איבזור נמוכה ללא חלון שמש ,הנעה וכניסה ללא מפתח
    במחיר של 155000 שקל.
    מצטער חשבתי לקנות אבל לא מצדיק את המחיר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים

    סוף סוף הונדה סיביק שנראית מלהיבה, ולא מוכרת רק אמינות שבשנים האחרונות התיישבה על עיצוב סטייל מזרח אירופה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • עמית

    קנייה לא שווה בכלל

    כתובת URL מקוצרת:
  • תמיר

    הקנייה לא שווה בכלל

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    מזמן לא נצפה על הכביש אוטו מכוער כל כך

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    אין הגה מכור ברמת כיצור הבסיסית הזוי אפילו בפיקנטו יש!
    אין כניסה ללא מפתח בדגם הבכיר. הזוי!
    עדיין מאזדה3 2.0 ליטר עדיפה, למרות שלה חסר הבלם יד החשמלית ומערכות בטיחות פחות מתקדמות.
    הייתי מוותר על החיצון מושבים...מישהו היבואן הזה לא יודע את העבודה, למרות שנהגוס צודק והמחירים פחות הזויים מבעבר.

    לגבי קרוז לך תקנה ב 120 ולמכור אחרי שלוש שנים ב 50 אם מישהו ירצה לקנות. מה גם שיש לה רמת באזור בטיחות 0.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גר בחלם

    מחירים הזוים.
    שברולט קרוז החדשה עולה 120 אלף ומהירה\מאובזרת יותר מדגם הספורט.
    האמינות של הונדה שווה 20 אלף יותר?
    לדעתי לא.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    סוף סוף הם יישרו קו (פחות או יותר) עם התחרות מבחינה טכנולוגית - והמחיר לא מאוד תחרותי אבל עדיין בסביבה של התחרות ובטח טוב בהרבה מהרמה של הרכב הקודם והתמחור ההזוי שלו.

    כתובת URL מקוצרת: