2017 הונדה סיוויק סדאן החדשה בישראל – מחיר החל מ-134,900 שקל

2017 הונדה סיוויק סדאן החדשה
סיוויק סדאן החדשה נחתה בישראל עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי ו-1.5 ליטר טורבו.

הסיוויק סדאן החדשה תשווק עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 182 כ"ס ועם הפתעה, דגם כניסה עם מנוע 1.6 ליטר 125 כ"ס. מחיר הדגם החל מ-135 אלף שקל.

 

כשלושה חודשים לאחר שהשיקה את הסיוויק האצ'בק החדשה, מאיר חברה למכוניות, יבואנית הונדה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הסיוויק סדאן 2017 החדשה, גרסת ה-4 דלתות לדור העשירי למשפחתית של הונדה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בניגוד לעבר, אז דגם החמש דלתות האצ'בק "האירופאי" היה שונה לגמרי מדגם הסדאן “האמריקאי”, הפעם מדובר בדגמים זהים למעט כמובן תצורת המרכב, כך שההבדל העיקרי בין הדגמים הוא במידת האורך, 4,648 מ"מ בסדאן לעומת 4,518 מ"מ בדגם החמש דלתות ובנפח תא המטען העומד על 519 ליטר בסדאן לעומת 486 ליטר בדגם החמש דלתות. הבדלים נוספים הם בעיצוב כאשר לדגם החמש דלתות פגושים בעיצוב ספורטיבי יותר וישנם גם הבדלים בכיול המתלים וההיגוי. 

 

2017 הונדה סיוויק החדשה תא הנוסעים
עבור דגם הסדאן, מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לאיכות תא הנוסעים.

סיוויק סדאן החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

בעוד את דגם החמש דלתות תוכלו לרכוש עם מנוע 1.0 טורבו 129 כ"ס או 1.5 טורבו 182 כ"ס, את הסיוויק סדאן תוכלו לרכוש עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי 12או מנוע 1.5 טורבו 182 כ"ס. כאשר תראו את המחירים בסוף הידיעה, תבינו מדוע במאיר בחרו להוסיף מנוע 1.6 ליטר.

 

מנוע ה-1.6 ליטר עם הספק מרבי של 125 כ"ס ומומנט מרבי של 15.5 קג"מ משודך לתיבת CVT רציפה והוא מספק בדגם נתון 0-100 קמ"ש של 11.6 שניות, מהירות מרבית של 196 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 14.9 ק"מ לליטר.

 

דגם ה-1.5 ליטר טורבו, המוכר מהסיוויק האצ'בק, בעל הספק מרבי של 182 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ. עם תיבת הילוכים רציפה CVT זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 8.1 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 17.2 ק"מ לליטר.

 

הונדה סיוויק האצ'בק וסדאן
לדגם החמש דלתות מראה ספורטיבי יותר, במיוחד מאחור.

סיוויק סדאן החדשה - אבזור ובטיחות:

הסיוויק סדאן החדשה תשווק ברמת גימור אחת הנקראת אלגנס (Elegance), עם שני המנועים, אך למרות השם הזהה דגם ה-1.6 ליטר לא כולל מערכות בטיחות מתקדמות אלא מערכת מובילאיי בלבד והרבה פחות אבזור נוחות. בדגם ה-1.6 ליטר תקבלו מולטימדיה בהתקנה מקומית, שקע USB אחד, שליטה מההגה, דיבורית BT, חישוקי סגסוגת "17, חלון גג חשמלי, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים ועוד.

 

בדגם ה-1.5 ליטר תקבלו מערכת מולטימדיה מקורית "7, שתי כניסות USB וכניסת HDMI, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי "17, כיוון חשמלי לתמיכת המותניים במושב הנהג וכן מערכות בטיחות מתקדמות כולל, בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ועוד. הונדה סיוויק סדאן החדשה 2017 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2017 הונדה סיוויק סדאן החדשה – מחירון:

סיוויק סדאן 1.6 ליטר אלגנס – 134,900 שקל

סיוויק סדאן 1.5 ליטר אלגנס – 154,900 שקל

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (10)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • חיים

    מה יותר טוב קורולה או הונדה סיביק סדא
    ן

    כתובת URL מקוצרת:
  • רמי

    רכב איכותי במחיר יקר. עבור איכות משלמים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • הונדה?

    לפי התמחור הזה, האקורד החדשה, אם תשווק בכלל, תחל מ-200 אלף שקל וצפונה. מחירה של סדרה 3 להזכיר למאיר. חבל, להונדה יש רכבים לא רעים אך המחיר שלהם כל כך גבוה... בקיצור, למכורים להונדה בלבד.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אביב

    צריך להיות היום משוגע אמיתי בכלל לוותר על מאזדה 3 החדשה, גם אבזור בטיחותי עשיר יותר, גם מנוע מדהים, וגם חווית נהיגה, גם לצי הרכב זה הרכב הכי יפה לדעתי ולדעת לא מעטים וגם מבחינת יכולות נהיגה, כי בסופו של יום, אנחנו נוהגים, אין הרבה השוואה לשאר.
    ללקוחות הפרטיים, גרסת הפרימיום, זה כבר עולם אחר, ריפודי עור, מושבים חשמליים, חלון שמש, HUD, ומה לא.
    בקיצור, הסיווק באמת אחלה רכב, אבל במחיר הזה, יש אלטנרטיבות טובות יותר, למרות שלא הייתי מתנגד לנסוע באחת כזו ואז לחזור למאזדה :-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • דן

    אביב

    וגם אין מקום שכחת לציין.
    מכונית צפופה בטירוף - לא מתאימה למשפחה, רק לנהג או זוג

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    דגם ה-1.6 ימכור קצת למרות שקשה היום להתמודד מול האוקטביה שהיא ללא ספק הבחירה הנכונה (אני מדבר על ליסינג כמובן)
    ב-134 אתה יכול לקבל אוקטביה 1.4 שהיא מפלצת
    לעומת העגלה הזו. וגם - חברות יעדיפו לקחת את האיוניק ההיברידית

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    היבואן הזה עדיין חושב שהוא חי בשנות התשעים כשהיה לו מוצרים אטרקטיביים.
    היום המוצרים הם בינוניים בעיקר הסדאן ובעיקר בגרסאות הבסיס. על מה 155k ?
    בלי האבזור בטיחות ? בעוד שנה יהיו הרבה כאלה ב 0 קמ. מחירים מופרעים בלי שום פרופורציה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מתן

    אריאל

    על מה אתה מדבר? זה המשפחתית הכי איכותית בשוק

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    מתן

    אני משתגע ממי שכותב "המשפחתית הכי איכותית בשוק". זה הקהל השבוי של הונדה. למה זה הרכב הכי איכותי אתה יכול להסביר? בדקת? או שמבחינתך כל מה שהונדה עושים זה תמיד הכי טוב בלי לבדוק כי זה הונדה...

    לידיעת כולם. להונדה מכוניות בינוניות מאוד ויקרות שלא עומדות בתחרות. הדגם הקודם בכלל עלה המון והיה עם מנוע רגיל וחלש ביחס למכוניות עם מנועי הטורבו הקטנים העוצמתיים. שלא לדבר על איכות הגימור בתוך האוטו, הרעש וצריכת הדלק.

    הסיוויק האצ'בק החדשה היא לראשונה סוף סוף ראויה גם ביכולות וגם במחיר. אבל הסדאן . עם איבזור חסר ומנוע מיושן שנמכר במדינות עולם שלישי ומתפתחות במחיר מאוד מוגזם - פשוט לא ראוי בכלל

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    מתן

    תקרא קצת מבחנים ותראה שהרכב לא איכותי כמו היח"צ שעשו לו וגם המנוע לא נמרץ כמו הנתונים שעל הנייר.
    בקיצור מאזדה3 עדיפה וגם אוקטביה.

    כתובת URL מקוצרת: