2017 יגואר XF ספורטברייק החדשה – סטיישן סאלוני

2017 יגואר XF ספורטברייק סטיישן
יגואר XF ספורטברייק החדשה.

יגואר XF סטיישן החדשה מצוידת בכל הדרוש בכדי להתחרות בסדרה 5 טורינג החדשה.


כשנתיים לאחר שהציגה את ה-XF החדשה, יגואר חושפת כעת את גרסת הסטיישן (Sportbrake) של הדגם המתחרה בדגמים כגון סדרה 5 טורינג החדשה, אודי A6 אוונט ועוד.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

עם אורך של 4,955 מ"מ, יגואר XF ספורטברייק החדשה אמנם קצרה ב-6 מ"מ מהדגם היוצא, אך לבסיס הגלגלים נוספו 51 מ"מ משמעותיים יותר לכדי אורך של 2,960 מ"מ. בזכות השימוש בפלטפורמה חדשה (75% אלומיניום), יגואר הצליחה לשמור את משקל הדגם נמוך יחסית על 1,660 ק"ג ואת חלוקת המשקל קרוב ליחס אופטימלי של 50:50.

 

תא המטען של הדגם מציעה נפח של 565 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח הטענה של 1,700 ליטר, נתונים דומים עד כדי זהים לאלו של סדרה 5 טורינג החדשה. כמו בכל המתחרות בסגמנט, את המושב האחורי ניתן לקפל בחלוקה של 40/20/40 ודלת תא המטען חשמלית. את זו האחרונה ניתן לפתוח/לסגור ללא מגע וכמו בכל המתחרות ניתן לכוון את גובה הפתיחה המרבי של הדלת במקרים בהם החנייה היא תחת תקרה נמוכה.

 

יגואר XF סטיישן
תא מטען בנפח של עד 1700 ליטר.

היצע המנועים בדגם זהה למוכר לנו מה-XF סדאן, היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בשלוש גרסאות הספק עם 163 כ"ס, 180 כ"ס או 240 כ"ס ומנוע הדיזל הבכיר הוא 3.0 ליטר V6 טורבו TDV6 בהספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 71.4 קג"מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.2 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.5 ק"מ לליטר.

 

היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 250 כ"ס ומנוע הבנזין הבכיר הוא מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו עם הספק מרבי של 380 כ"ס. את מנועי הבסיס ניתן לקבל את תיבת 6 הילוכים ידנית כאשר המנועים החזקים יותר ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטו' כסטנדרט. בנוסף, בחלק מהדגמים ניתן לקבל עם מערכת הנעה כפולה AWD. מערכת ההנעה הכפולה קלת משקל, 20.5 ק"ג בלבד, ומסוגלת להגיב בזמן של 250 אלפיות השנייה לשינויים בתנאי הנהיגה. הדגמים המצוידים במערכת זו כוללים אופציה לנהיגה אוטונומית (שליטה על דוושת התאוצה) על משטחים חלקים במיוחד (שלג/בוץ וכו') במהירויות של עד 30 קמ"ש. 

 

בעוד המתחרות ציידו את הדגמים שלהם במתלי אוויר אחוריים כסטנדרט, יגואר מסתפק (כאופציה) במערכת בולמים אדפטיביים. אבזור הבטיחות בדגם כולל בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים - כולל תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לנהיגת בפקקי תנועה, מערכת חנייה אוטונומית ועוד. בדגמים עם תיבה אוטומטית, ניתן לקבל כאופציה בורר מצבי נהיגה המשנה את מפת ההיגוי, תיבת ההילוכים, המנוע וקשיחות הבולמים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות