יונדאי מחדשת את ה-i10 העירונית עם עיצוב חיצוני צעיר ועדכני יותר, מערכת מולטימדיה מתקדמת ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

2017 יונדאי i10 החדשה - מתיחת פנים לדגם
יונדאי i10 מתחדשת במתיחת פנים - עיצוב רענן, מולטימדיה מתקדמת ומערכות בטיחות מתקדמות.

יונדאי חושפת לקראת תערוכת פריז את ה-i10 החדשה, לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים אותה היא תציג בבכורה עולמית לקהל הרחב בתערוכה. מתיחת הפנים לדגם כוללת בעיקרה עדכון לעיצוב החיצוני, תוספת של מולטימדיה מתקדמת ומערכות בטיחות מתקדמות. ה-i10 המחודשת צפויה להגיע אלינו בתחילת 2017. 

 

העדכון העיצובי לדגם מתרכז בחזית הדגם, שם אנחנו מוצאים עיצוב חדש לחלוטין לפגוש הקדמי עם גריל גדול ובולט יותר עם צמד פנסי LED עגולים כתאורת יום, יחד עם עיצוב חדש לפנסי הערפל המבוססים (בהתאם לרמת הגימור) על תאורת LED. בנוסף לכך יונדאי עיצבה מחדש את חישוקי הסגסוגת "14 של הדגם וכן עיצבה מחדש גם את הפגוש האחורי. בסך הכל ניתן לומר כי העדכון העיצובי ל-i10 העניק לדגם מראה צעיר ורענן יותר.

 

 

תא הנוסעים נשאר זהה לחלוטין לדגם הנוכחי, למעט תוספת של מערכת מולטימדיה מתקדמת מהדור האחרון של יונדאי עם מסך מגע "7 ואשר תוצע רק ברמות הגימור הגבוהות של הדגם. המערכת כוללת אינטגרציה מורחבת למכשירים סלולריים באמצעות Apple CarPlay ואנדרואיד Auto.

 

2017 יונדאי I10 החדשה תא הנוסעים
העדכון היחידי בתא הנוסעים הוא תוספת של מערכת מולטימדיה ברמות הגימור הגבוהות של הדגם.

בנוסף לעדכונים אלו, יונדאי הוסיפה ל-i10 המחודשת שתי מערכות בטיחות מתקדמות המבוססות על מצלמה קדמית: התראה על סכנת התנגשות חזיתית (ללא בלימה אוטונומית) וכן התראה על סטייה מנתיב הנסיעה במהירויות מעל ל-60 קמ"ש.

 

היצע המנועים בדגם לא השתנה והוא ימשיך להתבסס על מנוע ה-1.0 ליטר ו-1.25 ליטר המוכרים של הדגם, משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית או 4 הילוכים אוטו'. יונדאי מציינת כי היא שדרגה את הבולמים הקדמיים וכן עדכנה את מערכת ההיגוי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.