מאזדה 3 המחודשת מציגה עדכון קל לעיצוב החיצוני, תא נוסעים משודרג ומערכת ייחודית לניהול מומנט המשפיעה על ניהוג הרכב.

2017 מאזדה 3 החדשה
מאזדה 3 החדשה - מתיחת פנים קלה וויזואלית אך משמעותית טכנולוגית.

מאזדה חושפת את מאזדה 3 המחודשת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים הכוללת, עדכון קל לעיצוב החיצוני, מספר שדרוגים בתא הנוסעים ובעיקר שדרוג טכנולוגי משמעותי באמצעות מערכת GVC - G-Vectoring Control שנועדה להקל על הנהג את ניהוג הרכב ולהפחית את הכוחות הפועלים עליו לטובת נסיעה נוחה ונינוחה יותר.

 

מערכת ה- GVC היא מערכת בקרה המשנה את מומנט המנוע בתגובה לסיבוב ההגה (זווית ומהירות זוויתית). באמצעות שינויים קטנים במומנט המערכת מעבירה משקל אל הגלגלים הקדמיים ובכך, המערכת מפחיתה מהנהג את הצורך בתיקוני היגוי קטנים בזמן סיבוב במהירות קבוע. לפי מאזדה, למערכת גם השפעה על כוחות הצד הפועלים על הנהג בזמן סיבוב.

 

וויזואלית, השינויים קלים למדי ומצריכים הכירות אינטימית עם הדגם הנוכחי בכדי לזהות את השינויים בדגם המחודש. הפגוש הקדמי עוצב מחדש והוא כולל גריל רחב ובולט יותר עם מסגרת כרום עבה יותר, הפנסים הראשיים עוצבו מחדש והם כוללים תאורת LED אדפטיבית וגם פנסי הערפל עוצבו מחדש. למראות הצד נוספו פנסי איתות אינטגרליים מסוג LED ומאחור, אין כל שינוי וויזואלי משמעותי.

 

כניסה אל תא הנוסעים מגלה לנו את אותו עיצוב מוכר של ה-3. מה השתנה? מאזדה התקינה גלגל הגה חדש, עדכנה את הגרפיקה בלוח מחוונים ובולט במיוחד הוא בלם יד חשמלי המחליף את זה המכני – ברמות הגימור הגבוהות בלבד. הסרת בלם היד אפשרה למאזדה לעצב מחדש את כל הקונסולה המרכזית בין המושבים, כולל כיסוי למחזיקי הכוסות ומשענת מרכזית חדשה – הדגמים עם בלם יד רגיל זהים לדגם היוצא.

 

2017 מאזדה 3 החדשה - תא הנוסעים
בלם יד חשמלי וגימור משודרג יחד עם תוספת נכבדה של מערכות בטיחות מתקדמות.

בנוסף לכך, מאזדה שדרגה את איכות הגימור בתא הנוסעים והוסיפה אפשרויות חדשות לשילובי צבעים. התצוגה העילית בדגם, בהתאם לרמת הגימור, שודרגה והיא כוללת כעת תצוגה צבעונית אותה ניתן לכוון דרך מערכת ה- MZD ובדגמים עם מושבים חשמליים בעלי זיכרונות, הגדרות בהירות וניגודיות התצוגה נשמרים לכל נהג בנפרד – בהתאם למספר הזיכרונות. משלימים את העדכון בתא הנוסעים אלו מושבים חדשים שלפי מאזדה מציעים נוחות טובה יותר ותמיכה משופרת בגוף הנהג.

 

מאזדה תשווק את ה-3 החדשה, בהתאם לשוק היעד, עם חמישה מנועים: שני מנועי דיזל – 1.5 ליטר עם 105 כ"ס ו-2.2 ליטר עם 150 כ"ס ושלושה מנועי בנזין - 1.5 ליטר 100 כ"ס, 2.0 ליטר בגרסאות 120 או 165 כ"ס. ביפן בלבד, מאזדה 3 משווקת גם עם מערכת הנעה היברידית שהושאלה מטויוטה ומבוססת על מנוע ה-2.0 ליטר בנזין של הדגם. 


בתחום הבטיחות, מערכת הבטיחות i-ACTIVSENSE של הדגם שודרגה משמעותית וכעת היא מבוססת על מצלמה קדמית (במקום חיישן אינפרה אדום). עם תוספת המצלמה המערכת כוללת כעת זיהוי הולכי רגל והבלימה האוטונומית שודרגה מטווח פעולה של 4-30 קמ"ש לטווח של 4-80 קמ"ש (10-80 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל). בנוסף לכך, המערכת כוללת כעת זיהוי תמרורים ותאורת LED ראשית אדפטיבית – מורכבת מארבע יחידות LED נפרדות בכל פנס ומאפשרות להאיר שטח רחב יותר זאת מבלי לסנוור נהגים אחרים על הכביש.

 

בנוסף לכך אבזור הבטיחות כולל (בהתאם לרמת הגימור), מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה והתראה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על עצמים באזורים מתים ותנועה חוצה מאחור לטובת יצאה בטוחה מחניה. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 17

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.