הגולף 2017 המחודשת זוכה לעיצוב צעיר וספורטיבי יותר, יחד עם מנוע 1.5 טורבו 150 כ"ס חדש (TSI EVO) ותיבת DSG-7 חדשה וכן למגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

2017 פולקסווגן גולף החדשה
גולף 2017 המחודשת - מחזירה לעצמה את היתרון היחסי.

פולקסווגן הסירה היום (ה') את הלוט מעל הגולף 2017 המחודשת לאחר שזו זכתה למתיחת פנים מקיפה הכוללת רענון עיצובי, שדרוג טכנולוגי עם מולטימדיה חדשה ולוח מחוונים דיגיטלי, מנועים עדכניים כולל 1.5TSI חדש לחלוטין וכן תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות מעבר לסטנדרט המקובל.

 

פולקסווגן לא נוהגת לבצע מתיחת פנים למלכת המכירות שלו, אך הפעם החברה חרגה ממנהגה בעיקר כי המתחרות שלה רעננות וחדישות יותר (מגאן, אסטרה וכו') כך שהגולף נאצלה לזכות ברענון בכדי לשמור על יתרון יחסי.

 

העיצוב העדכני לחזית הדגם, עם פנסים מעודכנים בטכנולוגיית LED (תחליף לקסנון) ועיצוב חדש לפגוש הקדמי, העניק לגולף מראה "צעיר" וספורטיבי יותר. מאחור אנחנו פוגשים עיצוב חדש לתאורת הפנסים (LED) וכן עיצוב חדש לפגוש - את תאורת הפנסים מאחור יהיה ניתן לשדרג לכאלו עם אנימציה (בדומה לדגמי אודי). חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים, ופחות שמרניים, משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

תא הנוסעים נשאר זהה בעיצובו לדגם הנוכחי והשדרוג בו נעשה בצד הטכנולוגי באמצעות התקנה של מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל "9.2 ללא כפתורים פיזיים, טעינה אלחוטית למכשירים סלולריים (כולל אפשרות חיבור לאנטנה החיצונית של הרכב) ואופציה ללוח מחוונים וירטואלי עם מסך TFT בגודל "12.3 – המסך והמערכת הם חבילת אבזור. מערכת המולטימדיה החדשה מזהה מחוות ידיים כך שבחלק מהפעולות אין צורך לגעת במסך, היא כוללת חיבור LTE לרשת הסלולרית וכמובן, זיכרון פנימי של 10GB, שתי כניסות USB, ממשק מורחב למכשירי אנדרואיד ואפל יחד עם חיבור לטאבלטים המאפשרים לשלוט על המסך המרכזי. מערכת המולטימדיה "9.2 מגיעה כחבילה אחת עם לוח המחוונים הוירטואלי, בדגמים הרגילים יותר תוצע מערכת מולטימדיה "6.5 או "8 עדכנית ולוח מחוונים סטנדרטי.

 

2017 פולקסווגן גולף החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים המוכר עם שדרוג טכנולוגי משמעותי.

הגולף תמיד הייתה הראשונה בקבוצת פולקסווגן לקבל את כל החידושים האחרונים, זה גם המצב עם הגולף 2017 המחודשת הזוכה להיות הראשונה בקבוצת פולקסווגן לקבל את מנוע ה-1.5 ליטר TSI EVO החדש אותו חשפה החברה בחודש אפריל האחרון כמנוע הדור הבא של קבוצת פולקסווגן. מנוע זה יחליף בקבוצת פולקסווגן את מנוע ה-1.4TSI וכן את מנוע ה-1.8TSI, כך שהיצע המנועים בפולקסווגן יתבסס בשנים הבאות על מנועי 1.0TSI שלושה צילינדרים, 1.5TSI ו-2.0TSI.

 

מנוע ה-1.5 TSI EVO פועל במחזור מילר, כולל מגדש טורבו עם גאומטריה משתנה (VGT) ומייצר בדגם הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. הוא משודך לתיבת 7 הילוכים DSG חדשה (אשר תחליף בהדרגה את תיבת ה-DSG-6) וצריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 20.4 ק"מ לליטר. מנוע זה יוצע גם בגרסת 130 כ"ס ו-20.4 קג"מ בדגם BlueMotion חסכוני עם צריכת דלק משולבת של 21.7 ק"מ לליטר.

 

הגולף GTI המחודשת, זוכה כצפוי למנוע 2.0TSI משודרג עם הספק מרבי של 230 כ"ס (לעומת 220 כ"ס בדגם היוצא) או 245 כ"ס (לעומת 230 כ"ס) עם חבילת הביצועים.

 

2017 פולקסווגן גולף GTI המחודשת
2017 גולף GTI המחודשת.

פולקסווגן מציידת את הגולף 2017 המחודשת במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, רובן כסטנדרט וחלקן כאופציה. מבין המערכות ניתן למצוא בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התראה על עצמים באזורים מתים ותנועה חוצה מאחור, מערכת נהיגה אוטונומית לנסיעה בפקקי תנועה (עד 60 ק"מ, שליטה על היגוי, בלימה ותאוצה), מערכת חניה אוטונומית (Park Assist 3.0) המסוגלת לחנות גם כאשר לרכב מחובר נגרר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.