פולקסווגן קראפטר החדש כבר לא מבוסס על הספרינטר, הוא יוצע עם מנועים בהספקים של 100-175 כ"ס ועם שלל מערכות בטיחות מתקדמות.

2017 פולקסווגן קראפטר החדש
פולקסווגן קראפטר החדש - כבר לא ספרינטר עם סמל של פולקסווגן.

חטיבת המסחריות של פולקסווגן מסירה את הלוט מעל הקראפטר 2017 החדש, הדור השלישי לוואן המסחרי הגדול של פולקסווגן המתחרה בדגמים כגון פיאט דוקאטו, מרצדס ספרינטר ועוד. בניגוד לדור הקודם של הדגם שיוצר עבור פולקסווגן ע"י מרצדס והיה למעשה מרצדס ספרינטר עם סמל ומנועים של פולקסווגן, הקראפטר החדש תוכנן באופן עצמאי ע"י פולקסווגן והוא יצא מפס הייצור החדש של פולקסווגן בפולין שנבנה במיוחד עבור הדגם.

 

העיצוב החיצוני של הדגם נושא את הפנים העדכניות של דגמי פולקסווגן ולמרות שאין ממש מקום למשחקי עיצוב בוואן מסחרי, פולקסווגן הצליחה להשיג בדגם מקדם גרר נמוך למדי של 0.33 – הנמוך ביותר כיום בסגמנט.

 

את הקראפטר החדש ישרת מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל (TDI)בתקן אירו 6 שיוצע בארבע גרסאות הספק – 100 כ"ס, 120 כ"ס, 140 כ"ס ו-175 כ"ס בגרסת טווין-טורבו. הרוכשים יכולים לבחור מבין תיבת הילוכים ידנית או אוטו' וכן בהנעה קדמית (בדגמים הקלים יותר), אחורית או כפולה 4MOTION. דגם הוואן של הקראפטר יוצע בשלושה אורכים שונים בשילוב של שלושה גבהים שונים, דגם השלדה יוצע בשני אורכים שונים.

 

רכבים מסחריים, לרוב, לא זוכים להתייחסות מעמיקה בתחום הבטיחות מצד היצרנים, אך זה לא המקרה עם הקראפטר החדש. שלל מערכות בטיחות מתקדמות יוצעו עם הדגם כסטנדרט או כאופציה, כגון מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. בזכות המעבר להיגוי חשמלי, הדגם כולל בקרת יציבות לנגרר ומערכת פיצוי על רוחות צד.

 

בנוסף לכך, רשימת אבזור הבטיחות של הקראפטר החדש כוללת גם שש כריות אוויר לנהג ולנוסע שלצידו, מצלמה אחורית, חיישני חנייה, התראה על תנועה חוצה מאחור, תאורה ראשית בטכנולוגיית LED, מעבר אוטו' לתאורת דרך ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.