פורד מעניקה לדגמי 2017 המחודשים של האקוספורט מתיחת פנים מקיפה כולל תא נוסעים חדש. לראשונה, הדגם ישווק גם בשוק האמריקאי.

2017 פורד אקוספורט החדש
2017 פורד אקוספורט החדש - מתיחת פנים מקיפה לדגם.

פורד מציגה את דגמי 2017 החדשים של האקוספורט, הקרוסאובר העירוני של פורד המתחרה בניסאן ג'וק, פיג'ו 2008, אופל מוקה ועוד. האקוספורט הוצג בתחילה, בשנת 2013, עבור שווקים מתפתחים, ובשנת 2014 פורד החלה בשיווקו של הדגם באירופה אך גם לאחר מקצה שיפורים, הדגם סבל מנחיתות משמעותית בכל הקשור לאיכות כוללת מול המתחרים האירופאיים ואת התוצאה פורד הרגישה היטב גם בנתוני המכירות.

 

עם דגמי 2017 המחודשים של האקוספורט, שישווקו לראשונה גם בשוק האמריקאי (היישר מפס הייצור בהודו), פורד ביצעה מהפך כולל בדגם. העיצוב החיצוני לא השתנה מהותית אך חזית הדגם נושאת את שפת העיצוב הנוכחית של פורד אותה אנחנו מכירים מהאדג' או הקוגה לדוגמה. מה שלא השתנה הוא דלת תא מטען הנפתחת הציגה ולא כלפי מעלה - כמו בכל המתחרים הישירים.

 

את השינוי הוויזואלי המשמעותי יותר פורד ביצעה בתא הנוסעים. הדשבורד של הדגם היוצא, שנלקח ישירות מהפיאסטה אך באיכות נמוכה יותר, עוצב מחדש. את מערכת השמע המיושנת ומרובת הכפתורים מחליף כעת מסך מגע מרכזי גדול בעיצוב "צף" (Sync 3) ואת מערכת בקרת האקלים המיושנת למראה מחליפה יחידה מודרנית ומתחתנ הותקנו צמד כניסות USB. העיצוב החדש של הקונסולה המרכזית אפשר לפנות מקום למשענת מרכזית רחבה ומקום למחזיקי כוסות.

 

תא נוסעים פורד אקוספורט 2017
ישן (תחתונה) מול חדש.

בנוסף לכך פורד התקינה לוח מחוונים חדש שנלקח מהדגמים העדכניים של פורד וכן גלגל הגה חדש שנלקח ישירות מהפוקוס המחודשת. אל שינויים משמעותיים אלו פורד הוסיפה איכות חומרים משופרת, גימור משודרג והקפדה רבה יותר על איכות ההרכבה. פורד מציינת כי בנוסף לשינויים הוויזואליים האלו, היא ביצעה גם עדכון לכיול המתלים וההיגוי בדגם וכן שיפרה את בידוד הרעשים.

 

עבור השוק האמריקאי לפחות, האקוספורט המחודש ישווק עם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (EcoBoost) בהספק מרבי של 125 כ"ס או מנוע 2.0 ליטר שיוצע עם הנעה כפולה. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו'.  בשוק האירופאי לא נפגוש את מנוע ה-2.0 ליטר, אך כן נפגוש מנוע דיזל בנוסף למנוע ה-1.0 אקובוסט. מנוע ה-1.5 ליטר האטמוספרי של הדגם צפוי לרדת מההיצע בשוק האירופאי. כעת ולאחר מתיחת הפנים  המשמעותית (והנדרשת) לדגם, אנחנו בהחלט מצפים לפגוש במהלך 2017 את האקוספורט על כבישי ישראל - יתכן ובגרסה האמריקאית של הדגם. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.