2017 פיג'ו 308 המחודשת - מנועים משופרים ושדרוג טכנולוגי

2017 פיג'ו 308 המחודשת
פיג'ו 308 המחודשת - מתיחת פנים.

פיג'ו 308 המחודשת זכתה לעיצוב מעודכן, מנועים משופרים ונקיים יותר, למערכת מולטימדיה חדשה ומגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

לאחר שסיפקה לנו בחודש שעבר הצצה ראשונה אל ה-308 המחודשת, פיג'ו חושפת כעת פרטים נוספים על מתיחת הפנים שהעניקה לדגם לקראת תחילת השיווק בחודש ספטמבר הקרוב. ה-308 המחודשת תשווק בישראל במקביל לתחילת השיווק באירופה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.2 שלושה צילינדרים טורבו 130 כ"ס של הדגם שודרג באמצעות ממיר קטליטי חדש ומסנן חלקיקים מתקדם לטובת הפחתה של פליטת המזהמים מהמנוע. השדרוג הזה הוא חלק מהצורך של יצרני הרכב באירופה להציג נתוני פליטת מזהמים בתנאי אמת (RDE) ולא רק בתנאי מעבדה. המנוע המחודש עומד כבר עתה בתקן Euro 6c שיכנס לתוקפו בספטמבר 2018. מנוע זה ימשיך להיות משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו'.

אל היצע מנועי הדיזל של הדגם, פיג'ו מוסיפה את מנוע ה-1.5 ליטר BlueHDi החדש של החברה. למנוע החדש, שפותח במשותף עם פורד וישרת גם את הפוקוס הבאה, הספק מרבי של 130 כ"ס, אך בעתיד מנוע זה יוצע גם בגרסאות הספק נוספות והוא ישרת דגמים רבים בפיג'ו, סיטרואן ופורד.

 

מנוע ה-2.0 ליטר דיזל 180 כ"ס של הדגם, המוצע בגרסת ה-GT ליין הספורטיבית, משודך מעתה לתיבת 8 הילוכים אוטו' EAT8 מתוצרת אייסין. תיבה זו כוללת מוט הילוכים אלקטרוני, כמו ב-3008. פיג'ו 308GTI זכתה גם היא לאותו טיפול קוסמטי כמו בדגמים הרגילים והיא תמשיך לעשות שימוש באותו מנוע 1.6 ליטר טורבו 270 כ"ס של הדגם הנוכחי.

 

2017 פיג'ו 308 המחודשת תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה ומשופרת.

בצד הקוסמטי, דגמי 2017 המחודשים של ה-308 זכו לעדכון קל באמצעות עיצוב חדש ובולט יותר של הפגוש הקדמי והאחורי, ועדכון הפנסים הראשיים והאחוריים בהתאם לדגמים העדכניים יותר של המותג. בתא הנוסעים של הדגם נוכל לפגוש מערכת מולטימדיה "9.7 חדשה שלפי פיג'ו מציגה שיפור משמעותי בזמן התגובה. המערכת כוללת ממש מורחב למכשירים סלולריים באמצעות Apple CarPlay, Android Auto ואפשרות לתפעול קולי כולל מענה לשיחות, כתיבת הודעות טקסט והכנסת יעד למערכת הניווט. בחלק מרמות הגימור נמצא בדי ריפוד חדשים למושבים.

 

תחום נוסף בו פיג'ו ביצעה שדרוג משמעותי לדגם הוא תחום הבטיחות עם הוספה של מערכות בטיחות מתקדמות (כולן מוכרות מה-3008 – לצערנו לא בישראל). מערכות אלו כוללות בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מלאה, התראה על עצמים באזורים מתים 12-140 קמ"ש, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה 65-180 קמ"ש (כולל תיקוני היגוי) ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אלי המהיר

    פיג'ו 308 מ 2007 ועד היום רכב מעולה!
    אני מכיר 5 אנשים עם פ'יגו 308 משנתונים 2007 עד 2016 וגם אני בהתחלה אמרתי להם להתרחק מהרכב כמו מאש.
    בארץ יש לפיג'ו שם גרוע מאוד שלא בצדק, מה שגורם לו להיות עסקה לא טובה כרכב חדש, אבל עסקה מעולה למי שקונה אותו כיד שניה כי כמשומש הוא נמכר הרבה מתחת למחירון.
    מסתבר שזה רכב מצויין ונוח מאוד, כל עוד תבצע את הטיפולים בזמן לא היו תקלות.

    לגבי 2017 פיג'ו 308 המחודשת הפנים זה כבר עניין של טעם.
    לדעתי הפנים של הדגם עד 2012 היה ועדיין מאוד יפה- שלושה פתחיי מיזוג עגולים במרכז כמו שם גם אחר כך מרצדס עשו בדגמים האחרונים שלהם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    עיצוב כפתורי שליטה כמו בסימקה 1000

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    עדיין אין לחצנים יעודיים למזגן??
    טיפשים הצרפתים האלה...

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    אריאל

    היית מת לרכב הזה
    הרכב הכי טוב שלא נסעת בו

    כתובת URL מקוצרת:
  • לאו

    א

    חמוד,רכב הכי טוב בארץ זאת מזדה 3 החדשה עם מנוע 2000 סמ״ק ופיזו זה המיץ של הזבל שרק בליסינג ניתן לקחת אותו,אחרת אתה תפסיד אלפי שקלים וים של תקלות שרכב הזה ינפק לך.

    כתובת URL מקוצרת: