2018 מאזדה 6 החדשה
2018 מאזדה 6 החדשה - מתיחת פנים מקיפה במיוחד.
2018 מאזדה 6 החדשה
2018 מאזדה 6 החדשה - מתיחת פנים מקיפה במיוחד.

מאזדה 6 החדשה זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש לגמרי ויוקרתי יותר ולראשונה, היא מצויד במנוע 2.5 ליטר טורבו עם 250 כ"ס.

 

מאזדה קוראת לה ספינת הדגל החדשה, אנחנו פשוט נקרא לה מאזדה 6 החדשה לשנת 2018, שהיא בפועל מתיחת פנים מקיפה מאוד לדגם הנוכחי - כמעט כמו דגם חדש לחלוטין.

 

יש הרבה חדש בדגם, אך הדבר שאולי מעניין יותר מכל הוא השימוש במנוע טורבו, לראשונה בדגם. מנוע ה-2.5 ליטר טורבו SKYACTIV-G 2.5T שבדגם ושנלקח מה-CX-9, מייצר הספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ. מאזדה לא חושפת את נתוני הביצועים עם מנוע זה, אך היא מציינת כי מנוע זה ישודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' בלבד. לפי מאזדה, המנוע מצויד במגדש טורבו עם לחץ דינאמי המאפשר לקבל גדישה מיידית ללא השהייה מורגשת.

 

2018 מאזדה 6 החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים חדש לחלוטין.

בסל"ד נמוך, ישנו פתח צר המכניס המגדיל את מהירות זרימת האוויר אל מגדש הטורבו וכאשר הסל"ד עולה, נפתח שסתום נוסף המאפשר להגדיל את כמות האוויר הנכנסת בכדי לקבל הספק מרבי. בנוסף לכך המנוע מצויד במערכת מחזור גזי פליטה (EGR) בכדי להפחית את הטמפרטורה בצילינדר ולמנוע הצתה עצמית (נקישות).

 

בנוסף למנוע הטורבו החדש, נמצא גם גרסה מחודשת של מנוע ה-2.5 ליטר האטמוספרי של הדגם. במנוע זה בוצעו שינויים רבים כוללת תוספת של מערכת לניתוק שני צילינדרים בעומס נמוך לטובת חיסכון בצריכת הדלק. ניתוק צמד הצילינדרים החיצוניים מתבצע בנסיעה במהירות קבועה בין 40-80 קמ"ש. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.

 

מאזדה ביצעה מספק שינויים בפלטפורמה ובמתלים של הדגם לטובת נוחות נסיעה גבוהה יותר וניהוג זריז ומדויק יותר. בנוסף, מאזדה מציינת שנעשה שיפור משמעותי בתחום בידוד הרעשים והפחתת הרעידות בדגם.

בצד הקוסמטי, מאזדה חידשה את חזית הדגם בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו ב-CX-5 החדש דבר המעניק לדגם מראה מלוטש ויוקרתי יותר (תאורת LED כסטנדרט). בעוד השינוי החיצוני מינורי, תא הנוסעים לעומת זאת חדש לחלוטין - למעט גלגל ההגה - ומציג עיצוב נקי ויוקרתי הנעזר בחומרים יוקרתיים עבור הגימור לאורך הדשברוד ובדלתות (ברמות האבזור הגבוהות).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.