2018 רנו מגאן סטיישן החדשה בישראל - מחיר החל מ- 133,990 שקל

רנו מגאן סטיישן החדשה
רנו מגאן סטיישן החדשה.

באיחור של מעל לשנתיים, רנו מגאן סטיישן החדשה (מגאן גרנד טור) נוחתת בישראל עם מנוע 1.5 דיזל, שתי רמות גימור, צריכת דלק של 27 ק״מ לליטר אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות!.

 

קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, החלה בשיווקה של המגאן סטיישן החדשה - מגאן גרנד טור. המגאן סטיישן החדשה תשווק בישראל בשתי רמות גימור, עם מנוע 1.5 ליטר דיזל 110 כ״ס ותיבת הילוכים אוטו׳ ובמחיר החל מ-133,990 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המגאן גרנד טור מגיעה לישראל באיחור לא אלגנטי, זאת למרות שהדגם היוצא היה פופולרי למדי אצל חברות הליסינג. המגאן האצ׳בק החדשה (דור רביעי) הוצגה עוד בספטמבר 2015 ודגם הסטיישן המושק עתה בישראל הוצג כבר במרץ 2016, מצטרף אל גרסת הסדאן של המגאן - המגאן גרנד קופה המשווקת בישראל מאז אפריל 2017.

 

רנו מגאן סטיישן החדשה
גדולה, מרווחת ואיכותית יותר מהדגם היוצא.

המגאן סטיישן החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF המודולרית של רנו-ניסאן ועם אורך של עם אורך של 4,626 מטר וגובה של 1,449 מ"מ היא בעיקר ארוכה ב-67 מ"מ מהדגם היוצא ונמוכה ממנו ב-20 מ״מ. לדגם רוחב של 1,814 מ״מ ובסיס גלגלים העומד על 2,712 מ"מ, תוספת של 11 מ"מ לעומת המגאן סטיישן היוצאת. נפח תא המטען גדול ועומד על 580 ליטר, תוספת של 94 ליטר לעומת הדגם היוצא, ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1,695 ליטר. 

 

2018 מגאן סטיישן החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

המגאן סטיישן מצוידת במנוע הדיזל 1.5 ליטר המוכר מהמגאן גרנד קופה (ומהדגם היוצא), עם הספק מרבי של 110 כ״ס ומומנט מרבי של 25.5 קג״מ. עם תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 12.7 שניות, למהירות מרבית של 188 קמ״ש ולצריכת דלק משולבת של 27 ק״מ לליטר.

 

יש לציין כי בצרפת, רנו תחל בקרוב לשווק את המגאן סטיישן עם מנוע ה-1.5 דיזל המחודש (Blue dCi 115 - תוסף AdBlue) עם 115 כ״ס ותיבת 7 הילוכים EDC במקום שישה. 

 

מגאן סטיישן החדשה - רמות גימור:

המגאן סטיישן החדשה תשווק כאמור בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית Life כוללת, בין היתר: בקרת אקלים, בקרת שיוט, מולטימדיה אנדרואיד עם מסך ״10 וניווט waze. רמת הגימור הגבוהה יותר Zen SRF מוסיפה לרשימה לא מעט: בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים למושב האחורי, חישוקי סגסוגת ״16, מפתח חכם, חיישיני תאורה וגשם, קיפול מושבים מתא המטען, מראה מרכזית מתכהה אוטו׳ ועוד. מפרט מלא להורדה.

 

רנו מגאן סטיישן החדשה מגאן גרנד טור
תא מטען גדול ושימושי, מנוע דיזל חסכוני אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות.

מה אין? אין מערכות בטיחות אקטיביות מהיצרן, למרות שבאירופה השוק כן משווק עם מערכות כאלו. יש לזכור בנוסף שבשנה הבאה אנחנו מצפים כבר לפגוש את המגאן המחודשת לאחר מתיחת פנים לדגם. 

2018 רנו מגאן סטיישן החדשה - מחירון:

מגאן סטיישן 1.5 דיזל Life אוטו׳ - 133,990 שקל

מגאן סטיישן 1.5 דיזל Zen SFR אוטו׳ - 136,990 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • היבואן המזלזל בלקוחות לצורכי הגדלת רווח כספי

    גילוי נאות: שנים שאני לקוח של קרסו...הרכב נאה יחסית לסטיישן וחסר ביצועים משמעותיים גם בהספק המנוע. היעדר של מערכות בטיחות מתקדמות מביאות את הקונה הפוטנציאלי לוותר על הקנייה! האופציות המוצעות הן חלק בסיסי ביותר שהיבואון היה חייב לשמור עליהם ולשווקם בחבילת הבסיס ולא כך הוא! זילזול מוחלט בלקוח הפוטנציאלי המאפיין את היבואן שנים רבות ואני כותב זאת כבעל נסיון בקשר עם קרסו(עדיין ברשותי רנו קליאו ספורט שנת 2011 - יד ראשונה).
    מריוס
    עורך לשעבר של האתר הראשון בישראל למכוניות ספורט carinfocus.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איל

    לפני מספר שנים, יבואן רכבי רנו לישראל - קרסו מוטורס,
    התפארו ברכבי רנו הבטיחותיים.
    כיום היבואן מעדיף להוסיף את מערכת הון שלטון - "צפצפת" להתראה.
    זאת במקום לייבא את רכבי היצ**** רנו לארצנו (מדינת עולם שלישי בתחבורה).
    שבהם מוטמעות מערכות בטיחות אקטיביות מקו היצור.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גולן

    עיצוב מיושן .רכב מיותר לגמרי

    כתובת URL מקוצרת: