2018 רנו קפצ'ור החדש בישראל – מחיר החל מ-99,990 שקל

2018 רנו קפצ'ור בישראל
רנו קפצ'ור 2018 נחת בישראל.

רנו קפצ'ור 2018 נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים לדגם, כולל גרסה ידנית עם מנוע 0.9 טורבו. דגמים אוטומטיים ישווקו עם מנוע 1.2 טורבו או 1.5 טורבו דיזל.

 

קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, משיקה את דגמי 2018 המחודשים של הקפצ'ור, זאת לאחר שהדגם זכה בחודש מרץ האחרון למתיחת פנים. הקפצ'ור המחודש ישווק בישראל עם שלושה מנועים, תיבה ידנית או אוטו' ובמחיר התחלתי של 99,990 שקל לדגם ידני או 119,990 שקל לדגם אוטו'.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

השינויים בדגם לא משמעותיים וכוללים עדכון לעיצוב חזית הדגם, יישור קו עם שפת העיצוב העדכנית של רנו, עם עיצוב חדש לפנסי החזית הכוללים כעת תאורת LED ליום בעיצוב C-Shaped, אופציה לגג פנורמי, תאורת LED מלאה ברמת האבזור הבכירה וחישוקי סגסוגת בעיצובים חדשים. בתא הנוסעים נוכל למצוא מספר שינויים קלים בלבד, כגון גלגל הגה עם ציפוי עור מלא ללא פלסטיק בוהק ועדכון קל לחלק מהחומרים והגימור בתא הנוסעים.

 

2018 רנו קפצ'ור תא הנוסעים
שינויים קלים בלבד בתא הנוסעים.

את הקפצ'ור 2018 תוכלו לרכוש עם מבחר של שלושה מנועים: 0.9 טורבו 90 כ"ס עם תיבת 5 הילוכים ידנית, מספיק לנתון תאוצה של 13.2 שניות, מהירות מרבית של 171 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר.

 

שאר יחידות ההנעה של הדגם ממשיכות מהדגם היוצא ללא שינוי: 1.2 טורבו 118 כ"ס ו-20.9 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים EDC אוטו', מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 10.6 שניות, מהירות מרבית של 192 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 18.2 ק"מ לליטר.

 

המנוע שלישי הוא מנוע דיזל 1.5 ליטר עם 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים EDC. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 13.8 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 25.6 ק"מ לליטר.

הקפצ'ור לא משווק עם מערכות בטיחות מתקדמות מהיצרן ובהתאם לחוק, הוא מצויד במערכת התראה על סכנת התנגשות חזיתית וסטייה מנתיב הנסיעה - בהתקנה מקומית. 2018 רנו קפצ'ור - מפרט טכני מלא להורדה.

 

הקפצ'ור 2018 מוצע בשלוש רמות גימור: LIFE הבסיסית כוללת, בין היתר, מולטימדיה "7 מקורית בעברית, דיבורית BT, ניווט, שליטה מההגה, חישוקי סגסוגת "16 ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר ZEN מוסיפה צביעה דו גוונית ורמת הגימור הבכירה INTENSE מוסיפה בקרת אקלים אלקטרונית, חישוקי "17, מצלמה אחורית וחיישני רוורס מהיצרן, תאורת תא נוסעים LED, משענת יד קדמית, קיפול חשמלי למראות הצד, תאורת LED מלאה, חלון גג ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • שי

    1. מתי יגיע לדגם בארץ המנוע 1.3 ליטר טורבו של רנו/מרצדס שדווח עליו לפני חודש?
    זה גם אומר מעבר לתיבת EDC חדשה עם 7 הילוכים ולא 6 כמו בנוכחית.

    עצם זה שהדגם הושק בארץ ללא המנוע והתיבה האלה, מעיד על כך שזה ייקח לפחות שנה, ואולי הרבה יותר. חבל מאוד! אפילו את תיבת הEDC7 הילוכים, שהושקה כבר די מזמן, לא שמו.


    2. למה לא מביאים לארץ את רנו מגאן האצ'בק שהושקה כבר לפני כמה שנים?!
    הביאו רק את גירסת הסדאן הטורקית.

    כתובת URL מקוצרת: