2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה נחשפת - מתיחת פנים

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
ב.מ.וו סדרה 7 החדשה.

סדרה 7 החדשה מציגה עיצוב מלוטש בעל נוכחות רבה יותר, מצוידת במנוע V8 חדש ומערכת פלאג-אין הייבריד חדשה.

 

כארבע שנים לאחר שהציגה את הדור השישי של סדרה 7, ב.מ.וו חושפת כעת את סדרה 7 החדשה, מתיחת פנים לספינת הדגל של המותג. מתיחת הפנים לדגם עיצוב מעודכן, שדרוג טכנולוגי ומנועים חדשים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

סדרה 7 החדשה הולבשה בשפת העיצוב העדכנית של המותג אשר הוצגה לאחרונה עם ה-X7 ומתאפיינת בעיקר בגריל כליות במידות XL (גדול יותר ב-40%) ועיצוב חדש לפנסים מלפנים ומאחור. נוכל למצוא גם מכסה מנוע חדש, בתי גלגלים מודגשים יותר ופנסי החזית הצרים מצוידים כאופציה בתאורת הלייזר המתקדמת של ב.מ.וו. שינויים אלו מעניקים לדגם מראה מודרני יותר ובעל נוכחות מרשימה. יחד עם העיצוב החדש, ב.מ.וו ביצעה שיפורים בזרימת האוויר סביב הרכב לטובת הפחתת מקדם הגרר.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה תא הנוסעים
לוח מחוונים חדש, מולטימידה מעודכנת ובעיקר שפע של אפשרויות התאמה אישית.

בתא הנוסעים נוכל למצוא את לוח מחוונים הדיגיטלי ״12.3 החדש של ב.מ.וו ומולטימדיה ״10.25 עדכנית כסטנדרט. השינויים העיקריים הנוספים בדגם הם בתחום הגימור והריפודים. דגמי הבסיס מצוידים בעור דקוטה בחמישה צבעים שונים ובדגמים הבכירים יותר נמצא ריפודי עור נאפה כסטנדרט (אופציה בדגמי הבסיס) במבחר של שישה צבעים - חלקם חדשים. מבחר חומרי הגימור ושילובי הצבעים בתא הנוסעים הורחב ומאפשר לרוכשים התאמה אישית יותר של עיצוב תא הנוסעים.

 

בנוסף נוכל למצוא סידור מחדש לכפתורים בגלגל ההגה, תוספת של משטח טעינה אלחוטי בתא לצד מחזיקי הכוסות ותאורת אווירה LED משודרגת. בדגמים הבכירים עם בסיס הגלגלים הארוך כסטנדרט, 750i ו-760i, רוכשי הדגם יוכלו לבחור במושבים נפרדים עם כיוון חשמלי, עיסוי, חימום ואוורור, מערכת בידור ״10 עם מסכי מגע ועוד. ב.מ.וו מציינת כי תוספת של חומרי בידוד בבתי הגלגלים תפחית את חדירת רעשי הכביש אל חלל תא הנוסעים.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
מנוע V8 חדש ומערכת היברידית פלאג-אין חדשה.

בתחום ההנעה, דגם 760i xDrive הבכיר מצויד במנוע 6.6 ליטר V12 עם הספק מרבי של 600 כ״ס ומומנט מרבי של 86.7 קג״מ בין 1,550-5,000 סל״ד. מספיק בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ״ש בזמן של 3.8 שניות.

 

עם מתיחת הפנים ב.מ.וו מציגה גרסה היברידית פלאג-אין חדשה לסדרה 7 בדגם 745e. מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם מבוססת על מנוע 3.0 ליטר טורבו בהספק של 285 כ״ס ומומנט של 45.9 קג״מ, זאת לעומת מנוע 2.0 ליטר טורבו 258 כ״ס ו-40.8 קג״מ בדגם 740e היוצא. ההספק הכולל של המערכת עומדת כעת על 394 כ״ס ו-61.6 קג״מ (מנוע חשמלי בהספק של 113 כ״ס), זאת לעומת 326 כ״ס ו-50.9 קג״מ בדגם היוצא.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
מערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה וחזקה יותר.

 

עם סוללת ליתיום יון חדשה וגודלה יותר בקיבולת של 12.0kWh, לדגם טווח נסיעה חשמלי של עד 58 ק״מ. נתון התאוצה 0-100 קמ״ש בדגם עומד על 5.2 שניות. נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית כעת עד למהירות של 140 קמ״ש, לעומת 120 קמ״ש בדגם היוצא.

 

דגם 750i xDrive מצטייד במנוע V8 חדש בנפח של 4.4 ליטר המייצר הספק מרבי של 530 כ״ס ומומנט מרבי של 76.4 קג״מ (תוספת של 80 כ״ס ו-10.2 קג״מ מהמנוע הקודם), מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.1 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ״ש.

 

 

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
הגריל גדול הממדים הוחזית הזקופה מעניקים לדגם את מעניקים לדגם את הנוכחות שהייתה חסרה לו.

יחד עם מנועים אלו נוכל למצוא גם שלושה מנועי דיזל: דגם 730d מצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל בהספק מרבי של 265 כ״ס ו-63.2 קג״מ (6.1 שניות 0-100 קמ״ש), דגם 740d מצויד בגרסת חזקה יותר עם הספק מרבי של 320 כ״ס ומומנט מרבי של 69.3 קג״מ (0-100 קמ״ש 5.4 שניות) ודגם הדיזל הבכיר 750d מצויד בגרסה החזקה ביותר של מנוע זה, בזכות שימוש בארבעה מגדשי טורבו, עם 400 כ״ס ו-77.5 קג״מ (0-100 קמ״ש 4.6 שניות).

 

כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ חדשה הכוללת בקרת יציאה מהמקום ובורר מצבי נהיגה מורחב, דגמי הבסיס מוצעים עם הנעה אחורית או כפולה כאופציה - סטנדרט בדגמים הבכירים, ועם אופציה לבסיס גלגלים ארוך - סטנדרט בדגמים הבכירים. כל הדגמים מצוידים כסטנדרט בבולמים אדפטיביים.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
אופציות חדשות ורבות לגימור בתא הנוסעים.

מפרט הבטיחות בדגם שודרג (זהה כעת לזה של סדרה 8) והוא כולל את מערכת הנסיעה לאחור האוטונומית, מערכת המקליטה למרחק של עד 50 מטר את תנועות ההיגוי ובלחיצת כפתור משחזרת בדיוק רב את נתיב הנסיעה לאחור - יעיל בכניסה למקומות חניה צרים במיוחד. בנוסף נמצא בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית כולל תמיכה בתנועה חוצה מלפנים ומאחור ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • איתי

    נראה שלקחו את הישבן של קים קרדשיאן, הדביקו אותו מקדימה וקראו לזה גריל. מה זה ההגזמה הזאת?!

    כתובת URL מקוצרת: