2019 ב.מ.וו Z4 החדשה נחשפת בדגם M40i הבכיר

2019 ב.מ.וו Z4 החדשה
ב.מ.וו Z4 החדשה.

ב.מ.וו Z4 החדשה מוצגת בגרסת השקה בכירה M40i, עם עיצוב אגרסיבי, גג רך ומנוע 3.0 ליטר טורבו בהספק של 340 כ״ס.

 

לאחר אין ספור דליפות של הדגם, ב.מ.וו חושפת רשמית את ה-Z4 החדשה, דור שלישי למכונית הרודסטר של החברה המתחרה מול דגמים כגון אודי TT רודסטר, פורשה 718 בוקסטר ומרצדס SLC. ב.מ.וו מצידה מבטיחה כי Z4 החדשה חדה, זרירה ומהנה לנהיגה יותר מאי פעם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בשלב זה, ב.מ.וו מציגה את הדגם הבכיר בהיצע Z4 M40i בגרסת השקה First Edition מיוחדת, את שאר גרסאות הדגם, בעיצוב קצת פחות קרבי, אנחנו מצפים לפגוש בקרוב בתערוכת פריז. גרסת ההשקה כוללת בנוסף, כסטנדרט, חישוקי ״19 בעיצוב ייחודי, צבע כתום כצבעו של הקונספט לדגם, תצוגה עילית, לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 ומולטימידה ״10.3, תאורת LED אדפטיבית וגימור High Gloss Shadow - גריל, מראות צד וחישוקים בשחור וכן גימור בשחור מבריק בתא הנוסעים.

 

2019 ב.מ.וו Z4 החדשה
Z4 M40i בגרסת השקה.

בחזיתה של ה- Z4 M40i אנחנו מוצאים מנוע שישה צילינדרים טורבו בנפח של 3.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 340 כ״ס ומומנט מרבי של 46.3 קג״מ. בדגם זה המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ המעבירה את הכוח לאחור דרך דיפרנציאל M Sport נשלט אלקטורנית, מספיק עבור נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.6 שניות.

 

כדגם M Performance נוכל למצוא בנוסף, לעומת הדגמים הרגילים שיוצגו בהמשך עם מנוע 2.0 טורבו, גם מערכת בלימה M Sport, מושבי ספורט בריפוד עור, כיול חד יותר להיגוי ולתיבת ההילוכים ומתלים בכיול אגרסיבי יותר עם אופציה לבולמים אדפטיביים M Sport - עם מספר אפשרויות כיול לבחירת הנהג.

 

2019 ב.מ.וו Z4 החדשה - תא הנוסעים
מודרני ,ספורטיבי ועוטף את הנהג.

מעבר לעיצוב החדש והאגרסיבי לדגם, לעומת הדגם היוצא, שינוי משמעותי בדגם הוא המעבר לגג נפתח רך במקום גג קשיח - חשמלי כמובן, דבר שאפשר לדגם להשיל כ-50 ק״ג ממשקלו ולהנמיך את מרכז הכובד ב-10 מ״מ, זאת למרות תוספת נכבדה של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות. הפלטפורמה החדשה של הדגם קשיחה בכ-30% מזו של הדגם היוצא וקשיחה יותר לפיתול מהפלטפורמה של ה-M4. בזכות הצבת המנוע הרחק מאחורי הציר הקדמי, הדגם שומר על חלוקת משקל אידיאלית של 50:50.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אביחי

    אכן מרצדס עם גריל של במוו
    ביזיון. עדיף לחכות לסופרה. יותר אישיות

    כתובת URL מקוצרת:
  • כ

    אבוי, מה זה הדבר המכוער הזה? כריס בנגל הסתנן לשורות ב.מ.וו?

    כתובת URL מקוצרת:
  • נתן

    האמת עיצוב חזית לא משהו, במודל קודם רכב היה הרבה יותר מיוחד.

    כתובת URL מקוצרת: