2019 טויוטה קורולה TS סטיישן נחשפת

2019 טויוטה קורולה סטיישן החדשה
טויוטה קורולה סטיישן החדשה.

הקורולה סטיישן החדשה, המחליה את האוריס סטיישן, מרווחת משמעותית מהדגם היוצא ומציעה שתי יחידות הנעה היברידיות 122-180 כ״ס ותא מטען גדול בנפח של 598 ליטר.

 

לאחר שחשפה את הקורולה האצ׳בק החדשה (המחליפה את האוריס), טויוטה חושפת כעת את הקורולה סטיישן החדשה (TOURING SPORTS) המחליפה את האוריס סטיישן. תזכורת: לאחרונה טויוטה החליטה להפסיק לעשות שימוש בשם אוריס עבור המשפחתית האצ׳בק וסטיישן שלה וכעת כל גרסאות המרכב - סדאן, האצ׳בק וסטיישן - יישאו את הקידומת קורולה בכל העולם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הקורולה טורינג ספורט החדשה מבוססת כמו דגם ההאצ׳בק על פלטפורמת TNGA המודולרית (בגרסת GA-C) החדשה והמצוינת של החברה. לעומת האוריס סטיישן הנוכחית, בסיס הגלגלים של הקורולה סטיישן התארך משמעותית ב-100 מ״מ לכדי 2,700 מ״מ (60 מ״מ יותר מהקורולה האצ׳בק), דבר אשר יטפל בנקודת החולשה העיקרית של האוריס סטיישן וזה המרווח המצומצם במושב האחורי. לא רק לנוסעים מרווח יותר אלא גם למטען עם תוספת של 68 ליטר לכדי נפח תא מטען של 598 ליטר.

 

2019 טויוטה קורולה סטיישן החדשה
קורולה סטיישן החדשה - מחליפת את האוריס סטיישן

הקורולה סטיישן החדשה נשענת על מתלים בתצורת מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור (עצמות עצה כפולות בדגם היוצא) ולראשונה אי פעם בקורולה, בולמים אדפטיביים יוצעו בדגם כאופציה. בטויוטה מציינים כי מיקום נמוך יותר של המנוע יחד עם התקנה של הסוללה - בגרסאות ההיברידיות - מתחת למושב האחורי אפשרו להנמיך את מרכז הכובד של הדגם לעומת האוריס סטיישן.

 

2019 טויוטה קורולה סטיישן החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש איכותי ומרווח משמעותית מזה של האוריס.

כמו בכל דגמי הקרורולה 2019 גם דגם הסטיישן יוצע עם מבחר של שלוש יחידות הנעה: 1.2 ליטר טורבו עם 114 כ״ס, 1.8 ליטר היברידי עם 122 כ״ס ו-2.0 ליטר היברידי עם 180 כ״ס. טויוטה עדיין לא מפרסמת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק בדגם.

כמו בדגם ההאצ׳בק, גם בדגם הסטיישן נוכל למצוא מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט (TTS) אופציה לתאורת LED מלאה, מערכת מולטימדיה חדשה, תוצגה עילית, טעינה אלחוטית לסלולרי וכן אופציה לצבע דו גווני.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • הכי חכם

    שיטפלו במושבים הלא נוחים שלהם קודם כל כמו רכבים משנות ה 80 הקורולות שיפרו הכל חוץ מאת המושב ברזל שלהם

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו

    רכב נמוך מאוד, לא רלוונטי לאבני השפה בארץ שלנו..

    כתובת URL מקוצרת:
  • Simcha

    מבחוץ נראית יפייפיה
    מבפנים קצת מוזרה אפילו קצת מכוערת

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמעון

    ממתין לראות את הקורולה ts החדשה 2019 ואת הראב 4 החדשה 2019.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ג

    האוריס סטיישן הנוכחית זה רכב צפוף, לא מאוד נוח, די מכוער והיתרונות שלו הן בעיקר חיסכון בנסיעה עירונית ומוניטין האמינות של טויוטה. בקטגורית הסטיישן - קיה סיד וסקודה אוקטביה הן אופציות יותר משכנעות בעיניי.
    עם זאת, הדגם החדש של הקורולה נשמע מעניין על הנייר ועכשיו נשאר לראות כמה יסרס אותה היבואן בדרכה לשוק הישראלי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יריב

    ג

    אכן, האוריס מאוד צפופה מאחור, מתיחת הפנים הקשיחה את המתלים כך שהרכב פחות נוח, אך האבזור לא רע והרכב חסכוני. אבל הקורולה החדשה, אם היא דומה באיכות ל-c-hr, מדובר בקפיצת מדרגה של ממש ועם בסיס גלגלים של 2.70 מטר היא כבר לא תהיה צפופה מאחור.

    אחרי מה שהאיוניק עשתה לקורולה, הם יהיו חייבים לשווק את הדגם עם אבזור מלא, ואז תא המטען הגדול יותר, משמעותית, יהווה יתרון של ממש.

    כתובת URL מקוצרת: