2019 טויוטה קורולה סטיישן החדשה
טויוטה קורולה סטיישן החדשה.
2019 טויוטה קורולה סטיישן החדשה
טויוטה קורולה סטיישן החדשה.

הקורולה סטיישן החדשה, המחליה את האוריס סטיישן, מרווחת משמעותית מהדגם היוצא ומציעה שתי יחידות הנעה היברידיות 122-180 כ״ס ותא מטען גדול בנפח של 598 ליטר.

 

לאחר שחשפה את הקורולה האצ׳בק החדשה (המחליפה את האוריס), טויוטה חושפת כעת את הקורולה סטיישן החדשה (TOURING SPORTS) המחליפה את האוריס סטיישן. תזכורת: לאחרונה טויוטה החליטה להפסיק לעשות שימוש בשם אוריס עבור המשפחתית האצ׳בק וסטיישן שלה וכעת כל גרסאות המרכב - סדאן, האצ׳בק וסטיישן - יישאו את הקידומת קורולה בכל העולם.

 

הקורולה טורינג ספורט החדשה מבוססת כמו דגם ההאצ׳בק על פלטפורמת TNGA המודולרית (בגרסת GA-C) החדשה והמצוינת של החברה. לעומת האוריס סטיישן הנוכחית, בסיס הגלגלים של הקורולה סטיישן התארך משמעותית ב-100 מ״מ לכדי 2,700 מ״מ (60 מ״מ יותר מהקורולה האצ׳בק), דבר אשר יטפל בנקודת החולשה העיקרית של האוריס סטיישן וזה המרווח המצומצם במושב האחורי. לא רק לנוסעים מרווח יותר אלא גם למטען עם תוספת של 68 ליטר לכדי נפח תא מטען של 598 ליטר.

 

2019 טויוטה קורולה סטיישן החדשה
קורולה סטיישן החדשה - מחליפת את האוריס סטיישן

הקורולה סטיישן החדשה נשענת על מתלים בתצורת מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור (עצמות עצה כפולות בדגם היוצא) ולראשונה אי פעם בקורולה, בולמים אדפטיביים יוצעו בדגם כאופציה. בטויוטה מציינים כי מיקום נמוך יותר של המנוע יחד עם התקנה של הסוללה - בגרסאות ההיברידיות - מתחת למושב האחורי אפשרו להנמיך את מרכז הכובד של הדגם לעומת האוריס סטיישן.

 

2019 טויוטה קורולה סטיישן החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש איכותי ומרווח משמעותית מזה של האוריס.

כמו בכל דגמי הקרורולה 2019 גם דגם הסטיישן יוצע עם מבחר של שלוש יחידות הנעה: 1.2 ליטר טורבו עם 114 כ״ס, 1.8 ליטר היברידי עם 122 כ״ס ו-2.0 ליטר היברידי עם 180 כ״ס. טויוטה עדיין לא מפרסמת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק בדגם.

כמו בדגם ההאצ׳בק, גם בדגם הסטיישן נוכל למצוא מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט (TTS) אופציה לתאורת LED מלאה, מערכת מולטימדיה חדשה, תוצגה עילית, טעינה אלחוטית לסלולרי וכן אופציה לצבע דו גווני.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.