2019 טויוטה ראב4: דגמי בנזין חדשים ומחירון מעודכן

2019 טויוטה ראב4 החדש
ראב4 החדש - התייקרות משמעותית בשל עדכון נוסחת המיסוי הירוק.

הראב4 החדש זוכה לרמות גימור חדשות לדגם הבנזין, אך בשל עדכון המיסוי הירוק הדגם התייקר משמעותית בכל גרסאות הדגם.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מעדכנת את המפרט הטכני והמחירון של הראב4 החדש, דגם שהושק רשמית רק לפני מספר שבועות. המחירון החדש מציג התייקרות משמעותית של הראב4 ההיברידי, התייקרות של 10,000-18,000 שקל - תוצאה ישירה של עדכון נוסחת המיסוי הירוק, הפחתה של רמת גימור אחת בדגם ההיברידי ותוספת של שלוש רמות גימור חדשות לדגם הבנזין.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העדכון למחירון של הראב4 הוא כאמור תוצאה ישירה של עדכון נוסחת המיסוי הירוק אשר, עדכון אשר יכנס לתוקפו בחודש אפריל הקרוב. המלאי הנוכחי כבר חוסל והזמנות חדשות שירשמו הן לדגמים שיכנסו לנמל רק בחודש אפריל. הדגם ההבירידי עלה מקבוצת זיהום 2 לקבוצה 3, כלומר ממס קנייה של 30% למס קנייה של 83% וזיכוי של 15,000 שקל על קבוצה 3. דגם הבנזין עלה מקבוצת זיהום 3 לקבוצה 8 בדגם הנעה קדמית (חדש) ולקבוצה 10 בדגם הנעה כפולה.

 

טיוטה ראב4 החדש
ראב4 החדש - שלוש רמות גימור חדשות לדגם הבנזין.

2019 טויוטה ראב4 החדש - מחירון:

בנזין 2.0 ליטר 175 כ״ס:

ראב4 EVOLVE 2X4 אוטו׳ - 169,900 ₪

ראב4 EXPERIENCE 2X4 אוטו׳ - 179,900 ₪

ראב4 EXPERIENCE 4X4 אוטו׳ - 189,900 ₪ (התייקרות של 10,000 ₪)

ראב4 EXTREME 2X4 אוטו׳ - 199,900 ₪

רמת הגימור EXPERIENCE מחליפה את רמת הגימור EXPLORE.

 

היברידי 2.5 ליטר 218 כ״ס (222 כ״ס בדגם 4X4):

ראב4 E-VOLVE 2X4 אוטו׳ - 179,900 ₪ (התייקרות של 10,000 ₪)

ראב4 E-XPERIENCE 2X4 אוטו׳ - 189,900 ₪ (התייקרות של 13,000 ₪)

ראב4 E-XPERIENCE 4X4 אוטו׳ - 199,900 ₪ (התייקרות של 15,000 ₪)

ראב4 E-MOTION 2X4 אוטו׳ - 209,900 ₪ (התייקרות של 18,000 ₪)

רמת הגימור E-MOTION Sky, עם חלון גג,  ירדה מההיצע.

 

רמות גימור חדשות לדגם הבנזין:

דגם הבנזין של הראב4 אשר הושק ברמת גימור אחת, EXPLORE 4X4, יוצע מעתה בארבעה רמות גימור כאשר רמת הגימור EXPERIENCE מחליפה את רמת הגימור EXPLORE. רמת הגימור הבסיסית החדשה של הדגם, EVOLVE 2X4, זהה לרמת הגימור E-VOLVE של הדגם ההבירידי אך לא כוללת מפתח חכם ועם מזגן מכני רגיל.

רמת הגימור EXPERIENCE תוצע עם הנעה קדמית או כפולה ועשירה משמעותית מרמת הגימור הבסיסית עם שמשות כהות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס מקורית, מפתח חכם, מסך ״7 בלוח המחוונים במקום ״4.2ֿ, בקרת אקלים דו אזורית, דלת תא מטען חשמלית ועוד. רמת הגימור הבכירה והחדשה EXTREME מוסיפה לרשימה חלון גג חשמלי, חישוקי ״18 במקום ״17, מוטות גג, ריפודים דמוי עור, חימום במושבים ולמערך הבטיחות נוספה מערכת ניטור שטח מת וזיהוי תנועה חוצה מאחור.

 

2019 טויוטה ראב4 החדש - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (16)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • יואב

    למה הרכב נהדר במיוחד בגרסה ההיברידית
    אבל בגרסה הרגילה אל הפנים

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    לא שווה את המחיר שלו אפשר לקנות המון מכוניות הרבה יותר טובות במחיר הזה ויפניות מיצובישי ומאזנה הרבה יותר משתלם מהראב 4 זול בעשרות אלפי שקלים asx עם מנוע 2000 עולה 130,000 וגם מיוצר ביפן והמזדה 167 זה יקר סתם

    כתובת URL מקוצרת:
  • אור

    חיים בסרט גדול!!!
    הגזימו לגמרי עם המחירים! אז נכון עשו רכב יפה חיצונית ולמרות שהפנימי חשוך ומשעמם יכל להיות להיט מכירות.
    במחיר כזה יש היצע ענק של דגמים ומי שקונה בכ 220 אלף טויטה יכול להשתדרג למותגים גבוהים יותר גם אם זה לרדת מעט בשנים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמוליק

    על זה נאמר הפריירים לא מתים אלא מתחלפים חח חצופים

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים

    איזה חוצפנים מעלים בעד 20.000 ורוצים שנקנה אני יש לי מיצובישי אואטלנדר אם חשבתי לעבור לראב 4 בגלל המחיר שישכחו ממני אני קונה עוד פעם מיצבושי הם נותנים הכל ובאהבה

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיפאי

    חבל שטויוטה עושה טעויות קריטיות כאלה
    מי ייקנה רכב שלפני יומיים עלה 10-18 אלף שח פחות
    זו ממש הונאה ושוד לאור היום , לא נוגע בטויוטה עד שלא יחזרו המחירים הישנים אין סיכוי

    כתובת URL מקוצרת:
  • אביתר

    הורידו גם את הוויז שהיה סטנדרט בכל רמות הגימור
    זה משמעותי עבור 99% מהלקוחות

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    טויוטה : אתם חצופים ...

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    לא אהבתי את העיצוב, רק 3008 דיזל !!! רכב קטלני ויפה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    שלום ןלא להתראות יבואן חמדן, פרסם מחירים לפני יומיים וכבר מעדכן

    כתובת URL מקוצרת:
  • ישראלי

    חבל מאוד!
    שינו את נוסחת המס הירוק ועכשיו משתלם יותר לקנות בנזין מזהם. כל הכבוד לאנשי האוצר.
    איפה כחלון? המחירים עולים אך ורק בגלל משרד האוצר וזה שעכשיו הדגם הלא היברידי יותר זול זה מעיד על כישלונם לעודד תחבורה ירוקה יותר.
    שלא לדבר גם על שווי השימוש המופרז.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיזר

    תקנו מכונית רגילה.
    בשביל מה צריכים רכבי שטח היקרים וזוללי דלק האלה - 90% לא רואים שטח בחיים שלהם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נדב

    במקום לעודד תחבורה ירוקהמעלים מחירים באלפי שקלים,וזאת למה?כי ברכב היברדי צריכת הדלק נמוכה וזה הפסד הכנסה למדינה.
    כך נקנה רכבי דיזל ובנזין אשר צורכים ים של דלק ומזהמים בהרבה ולמדינה זה טוב.
    פשוט ארץ אוכלת יושביה.
    ובנוסף ב טויוטה העלו מחירים כבר בפברואר במקום באפריל,עכשיו לא מספיק העלו מחירים בנוסף גם הורידו איבזור.
    פשוט פרייר מי שקונה במחירים החדשים,

    כתובת URL מקוצרת:
  • קטנועיסט

    עד שסוף סוף טויוטה ייצרו גיפ יפה ובמחיר מתאים לקח בדיוק 3 חודשים והמחיר קוף בכמעט 10% חבל, אם עד עכשיו היה סיכוי שטויוטה תהפוך ללהיט שנת 2019 הרי שברור שהעלאת המחיר המשמעותית תהפוך את רכישת הראב 4 לבלתי כדאית; הגיפ כעת יקר יקר מאוד והקנייה לא משתלמת חבל!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג גיפ

    היה מאוד אטרקטיבי וזהו הפך ליקר מאוד
    חבל טויטוטה יכלה לכבוש את השוק עם הראב 4 אבל כנראה שלא הכינו שיעורי בית ועכשיו הראב הפך ליקר משמעומי יקר מאוד ולא שווה את המחיר, חבל מאוד שלא נותנים לקהל הישראלי את האופציה להנות מרכב חסכוני והפכו אותו לרכב יקר מאוד ובלתי משתלם לרכישה

    כתובת URL מקוצרת:
  • פראיירים מתחלפים

    לכו תחפשו מי יקנה במחירים האלה

    כתובת URL מקוצרת: