2019 ניסאן מיקרה: מנוע 1.0 טורבו חדש ותיבת הילוכים אוטו׳

2019 ניסאן מיקרה החדשה
ניסאן מיקרה 2019 - תיבת הילוכים רציפה ומנוע 1.0 טורבו חדש.

ניסאן מיקרה זוכה לראשונה בתיבת הילוכים אוטו׳, Xtronic רציפה, המשודכת למנוע 1.0 ליטר טורבו חדש. השילוב הזה יאפשר לשווק את המיקרה החדשה בישראל.

 

המיקרה החדשה של ניסאן, שהוצגה עוד בספטמבר 2016, עדיין לא הגיע לכבישי ישראל, בעיקר בשל היעדרה של תיבת הילוכים אוטומטית בדגם. כל זה משתנה כעת עם תחילת השיווק באירופה של המיקרה עם תיבת הילוכים רציפה Xtronic חדשה, יחד עם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו חדש, אותו נפגוש גם בקליאו החדשה אשר נחשפה היום לראשונה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר של רנו, אשר שרת עד היום את המיקרה, מוחלף במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו חדש לחלוטין. לא מדובר בתוספת נפח למנוע המוכר אלא בהפחתה של צילינדר אחד למנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש של רנו-מרצדס, מנוע אשר הושק לאחרונה בישראל עם הקשקאי 1.3 טורבו והמגאן גרנד קופה.

 

2019 ניסאן מיקרה N-Sport
מיקרה N-Sport.

המנוע החדש יוצע בשתי גרסאות: IG-T 100 עם הספק מרבי של 100 כ״ס ב- 5,000 סל״ד ומומנט מרבי של 16.3 קג״מ ב-2,750 סל״ד בשידוך לתיבת הילוכים ידנית או 14.7 קג״מ ב-2,000 סל״ד בשידוך לתיבת הילוכים CVT Xtronic. צריכת הדלק עם תיבת ההילוכים האוטומטית, בתקן WLTP, עומדת על 15.8 ק״מ לליטר, 17.8 ק״מ לליטר עם תיבה ידנית. נתון התאוצה עם תיבה ידנית עומד על 10.9 שניות, תצפו לשנייה נוספת עם התיבה הרציפה.

 

2019 ניסאן מיקרה cvt
לראשונה עם תיבת הילוכים אוטומטית.

הגרסה החזקה יותר של המנוע, DIG-T 117, תשווק בלעדית בדגם ספורטיבי - N-Sport. לגרסה זו הספק מרבי של 117 כ״ס ב-5,250 סל״ד ומומנט מרבי של 18.3 קג״מ ב-1,750 סל״ד או 20.4 קג״מ בגדישת יתר זמנית. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.9 שניות, מהירות מרבית של 195 קמ״ש. עם מנוע זה לדגם נתון צריכת דלק משולב של 16.9 ק״מ לליטר.

 

ניסאן מיקרה n-sport תא הנוסעים
תא הנוסעים של דגם N-Sport.

דגם N-Sport של המיקרה כולל לא רק את המנוע החזק יותר אלא גם כיול שונה וקשיח יותר למתלים, כולל הנמכת מרכב של 10 מ״מ והיגוי מהיר יותר. בצד הוויזואלי, דגם N-Sport זכה לגימור חיצוני בשחור מבריק, חישוקי ״17 בשחור/קרבון, סופית אגזוז בולטות, חלונות אחוריים כהים. בתא הנוסעים נמצא ריפודי עור משולב באלקנטרה, ריפוד תקרה בשחור, גימור אלקנטרה לדשבורד ועוד.

חידוש נוסף בדגם הוא מערכת מולטימדיה NissanConnect ״7 חדשה. המערכת כולל ממשק אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, עדכוני מערכת OTA, זיהוי קולי, אפשרות להתאמה אישית של ממשק עמוד הבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • ארז

    מה המחיר של ידנית

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    היבואן מנותק מהמציאות .הרבה אנשים רוצים תיבה ידנית והוא ממתין לאוטומטית ,
    אם היה מיבא אותה לארץ במחיר אטרקטיבי זה היה להיט, אני מקווה שכשתגיע לארץ יהיה אופציה ידנית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישו

    שי

    צדיק בסדום. כבר חשבתי שאני היחיד שמעדיף תיבה ידנית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • בעל מיקרה

    מישו

    איזה כיף! לא רק אני אוהב תיבה ידנית.

    כתובת URL מקוצרת: