2019 סוזוקי ויטרה החדש בישראל - מחיר החל מ-119,990 שקל

2019 סוזוקי ויטרה החדש
2019 סוזוקי ויטרה החדש - מתיחת פנים.

סוזוקי ויטרה 2019 המחודש מצויד במנועי טורבו חדשים, 1.0 ליטר 110 כ״ס ו-1.4 ליטר 140 כ״ס, תא נוסעים משודרג ועיצוב מעודכן, אך עדיין רק עם מערכת מובילאיי.

 

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2019 המחודשים של הויטרה אשר זכו לעיצוב מעודכן ובעיקר, לתוספת של מנועי טורבו חדשים בנפחים של 1.0 ליטר ו-1.4 ליטר, אך עדיין ללא מערכות בטיחות מתקדמות.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עם מתיחת הפנים לדגם, מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ״ס האטמוספרי ששווק עם היום עם הדגם יוצא מההיצע המקומי ובמקומו דגמי 2019 של הויטרה מצוידים בשני מנועי טורבו. עם מתיחת הפנים, סוזוקי מעדכנת את היצע המנועים של הויטארה. מנוע הבסיס הוא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (Boosterjet) בהספק מרבי של 110 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומנט מרבי של 16.3 קג״מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטו׳. לקוחות הדגם יוכלו לבחור בין הנעה קדמית או כפולה ALLGRIP.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש
מנועי טורבו חדשים לדגם.

עם תיבת 6 הילוכים אוטו׳ והנעה קדמית לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 12.5 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ״ש או 13.0 שניות ו-180 קמ״ש עם הנעה כפולה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.5 ק״מ לליטר ו- 16.6 ק״מ לליטר, בהתאמה.

 

המנוע השני הוא מנוע 1.4 ליטר טורבו המוכר לנו מהקרוסאובר. למנוע הספק מרבי של 140 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ולהנעה קדמית. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. עם מנוע זה לדגם צריכת דלק משולבת של 16.9 ק״מ לליטר.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש
עיצוב מודרני יותר לפנסים מאחור.

בצד הוויזואלי, דגמי 2019 של הויטארה זו לעיצוב חדש לגריל הקדמי, עדכון לתאורת היום (LED) ולפגוש הקדמי, עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים ועיצוב מודרני יותר לפנסים מאחור. בתא הנוסעים נוכל למצוא לוח מחוונים חדש עם מסך מידע ״4.2 צבעוני, חומרים רכים לחלקו העליון של הדשברוד (במקום קשיחים) ועדכון לגימור והמושבים.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש תא הנוסעים
לוח מחוונים חדש, גימור משודרג וחומרים רכים לדשבורד.

דגמי הויטרה ישווקו עם מערכות מולטימדיה (התקנה מקומית) 10.1 אינץ' הכוללות פיתוח ישראלי של חיווי קולי בעברית על פונקציות החייגן, רדיו, נגן וניווט כל זה ללא צורך בהורדת הידיים מההגה בעת נהיגה. המערכת כוללת רדיו אינטרנטי, מצלמת רברס, ספר רכב דיגיטלי ואינטראקטיבי ומגוון אפליקציות בידוריות. 2019 סוזוקי ויטרה - מפרט טכני מלא להורדה.

סוזוקי ויטרה טורבו החדש ישווק ברמת גימור אחת, GLX, הכוללת, בין היתר: חישוקי סגסוגת ״17, תאורה ראשית הלוגן+LED, חלונות אחוריים כהים, בקרת אקלים, כפתור התנעה, מולטימדיה בהתקנה מקומית, דיבורית BT, בקרת שיוט, כניסת USB ועוד.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש - מחירון:

ויטארה טורבו 1.0 ליטר 110 כ"ס אוטו׳ 2X4 במחיר 119,990 ₪

ויטארה טורבו 1 ליטר 110 כ"ס אוטו׳ 4X4 במחיר 126,990 ₪

ויטארה טורבו 1.4 ליטר 140 כ"ס 2X4 במחיר 129,990 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אקס סוזוקיסט

    יש טובים ומאובזרים יותר במחיר זה. סוזוקי נהיה רכב לאלה שמעדיפים מסורת אמינות מפני בטיחות ונוחות

    כתובת URL מקוצרת:
  • יאיר

    אני רשום בסוזוקי להשקה, כבר מלפני 3 חודשים. אז טענו בפניי ש"הם לא יודעים עדיין לגבי מערכות הבטיחות". היום התקשרתי וביטלתי. לא קונה רכב לשימוש משפחתי בלי מערכות בטיחות שהינן בסיסיות כיום בכל רכב . ממש מאכזב.

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    יאללה מבצע בחבר , ואני קונה .עכשיו יש על מה לדבר 1.4 טורבו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איל

    אני אישית לא מתכוון לרכוש את רכבי סוזוקי
    זאת עד שהיבואן מכשירי תנועה,
    לא יקבל את ההחלטה העקרונית להפסיק את המצב
    של הון שלטון - שנקרא צפצפת המובילאיי.

    במרבית דגמי סוזוקי המופצים באירופה
    ניתן למצוא אמצעי בטיחות אקטיביים מצילי חיים.

    "באירופה הויטרה מצויד כיום במערכות בטיחות מתקדמות".

    מפליא מאוד מדוע היבואן של רכבי סוזוקי - מכשירי תנועה,
    עדיין מסרב לייבא גם כיום את רכבי סוזוקי
    שהם מצוידים באמצעי בטיחות אקטיביים.
    לדוגמה:
    הרכב סוזוקי איגניס זכה לציון מצוין ברכבים
    שהיו מצוידים במערכות האקטיביות
    ולציון גרוע ברכבים שאינם מצוידים הן.

    מאחל נסיעה זהירה ובטוחה לרוכשי רכבי סוזוקי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רון

    איל

    צבי נטע, הבעלים והמנכ"ל של חברת "מכשירי תנועה", הוא גם אחד המרוויחים הגדולים מ מובילאיי. כנראה שיש לו אינטרס מצד שני בדר"כ גם המערכות בילט-אין הן תוצרת מובילאיי אז מה הקטע פה?
    אפילו בלימה אוטונומית אין - ביזיון
    לא ברור - אותי הם הפסידו כרוכש פוטנציאלי

    כתובת URL מקוצרת:
  • רון

    על הפנים. יבואן חמדן שהביא את הרכב ללא מע' בטיחות אקטיביות... בושה

    כתובת URL מקוצרת:
  • דן

    רון

    זה לא סתם בושה
    מערכות הבטיחות בדגם החדש הם סטנדרטיות
    זה הלא רק שהיבואן לא הביא את המינימום
    הוא אפילו ביקש מהיצ**** להוריד את מה שהיצ**** שם בכל מקרה

    כתובת URL מקוצרת: