2019 סוזוקי ויטרה החדש - כל הפרטים על הדגם

2019 סוזוקי ויטארה החדש
2019 סוזוקי ויטרה - מתיחת פנים.

הויטארה המחודש מציג תא נוסעים איכותי יותר ומחליף את מנוע ה-1.6 ליטר במנוע 1.0 ליטר טורבו עם 110 כ״ס ו-1.4 ליטר טורבו עם 140 כ״ס.

 

לאחר שסיפקנו לנו הצצה מוקדמת לדגם, סוזוקי חושפת את המפרט הטכני המלא של הויטרה 2019 המחודש, מתיחת פנים לקרוסאובר הקופקטי של סוזוקי המציין השנה 30 שנות דגם. מתיחת הפנים לדגם כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, תא הנוסעים משודרג, מערכות בטיחות מתקדמות ומנועי טורבו חדשים, 1.0 ליטר ו-1.4 ליטר טורבו.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הויטרה הנוכחי בעל עיצוב חביב למראה כך שבסוזוקי בחרו להעניק לדגם רק ליטוש קל המעניק לדגם מראה מודרני יותר. בין השינויים נוכל למצוא עיצוב חדש לגריל הקדמי, עדכון לתאורת היום (LED) ולפגוש הקדמי, עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים ועיצוב מודרני יותר לפנסים מאחור.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש
לוח מחוונים חדש ופלסטיקה רכה בשדבורד.

בתא הנוסעים של הויטרה המחודש נוכל למצוא עיצוב חדש ללוח המחוונים כולל תוספת של מסך מידע ״4.2 צבעוני, מערכת מולטימדיה ״7 עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חלקו העליון והקשיח של הדשברוד הוחלף בפלסטיקה רכב ואיכותית יותר למראה, המושבים שודרגו ועיצוב חדש לשעון האנולוגי בין פתחי המיזוג המרכזיים מסכם את העדכון בתא הנוסעים.

 

מנוע ה-1.6 ליטר יוצא, נכנסים מנועי טורבו בנפחים של 1.0 ליטר ו-1.4 ליטר:

עם מתיחת הפנים, סוזוקי מעדכנת את היצע המנועים של הויטארה. מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ״ס האטמוספרי של הדגם הנוכחי מוחלף במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (Boosterjet) בהספק מרבי של 110 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומנט מרבי של 17.3 קג״מ בין 2,000-3,500 סל״ד בשידוך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 16.3 קג״מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטו׳. לקוחות הדגם יוכלו לבחור בין הנעה קדמית או כפולה ALLGRIP.

 

עם תיבת 6 הילוכים אוטו׳ והנעה קדמית לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 12.5 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ״ש או 13.0 שניות ו-180 קמ״ש עם הנעה כפולה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.5 ק״מ לליטר ו- 16.7 ק״מ לליטר, בהתאמה.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש
מנוע 1.0 טורבו חדש עם תיבה אוטומטית.

המנוע הבכיר בדגם הוא מנוע 1.4 ליטר טורבו, מנוע המוכר לנו מהקרוסאובר ומנוע שלמעשה משווק עם הויטרה באירופה כבר משנת 2015 בדגם ויטרה S הספורטיבי. למנוע הספק מרבי של 140 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' ולהנעה קדמית או כפולה ALLGRIP. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה עומדת על 15.9 ק״מ לליטר.

יש לציין שבשווקים מסוימים, סוזוקי תמשיך לשווק את הדגם עם מנוע ה-1.6 ליטר.

 

2019 סוזוקי ויטרה החדש
עיצוב מודרני יותר לפנסים מאחור עם תאורת LED.


כמו דגמים אחרים של סוזוקי בישראל, הויטרה לא שווק אצלנו עם מערכות בטיחות מתקדמות מהיצרן, נקווה שהפעם הדברים ישתנו. היצע מערכות הבטיחות בדגם כולל מערכת בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע ומערכת זיהוי תמרורים.

 

מידותיו של הדגם נותרו ללא שינוי עם אורך של 4,175 מ״מ, רוחב של 1,775 מ״מ גובה של 1,610 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,500 מ״מ. לדגם נפח תא מטען של 375 ליטר ומרווח גחון של 18.5 ס״מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • צחי

    יש למישהו מושג מתי יתחיל להמיכר בארץ ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • גולן

    אהבתי .נראה רכב איכותי שומר על הערך בארץ עם שוק יד שניה טוב

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיא

    נראה טוב והכל, אבל אני חושב שיהיה לו קשה להתמודד עם גרסאות חזקות של הספורטאז' שגם גדולות ומרווחות ממנו משמעותית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • עידן

    מכונית קצת גדולה מדי שמזכירה את הג'יפונים בסגנון הנירו והספורטאז' אבל מבחינת כוח, צריכת דלק ובטיחות לא נראה כמו רכב מפואר.

    כתובת URL מקוצרת: